Néhány hónappal ezelőtt került csőd szélére a Bertone, az is felmerült, hogy indiai vagy kínai kézbe kerül. Aztán áprilisban új vezetőséget alapítottak, élén az Aprilia korábbi vezérigazgatójával, Teresio Gaudióval. A lépéssel a cég megtarthatta 1300 alkalmazottját, Nuccio Bertone özvegye 49,5%-os tulajdonrészét, és az olasz államnak jutott a maradék, miközben fizeti a munkások bérét és a cég adósságait.
Most talán fordulópontra jut a cég helyzete, és új szerződéseket akarnak kötni. Jelenleg egy detroiti stúdió megnyitását tervezik, és könnyen megeshet, hogy elkezdik a márciusi Genfi Autószalonon bemutatott BAT 11 gyártását.
Az üzleti igazgató, Roland Martin elmondta, hogy a BAT 11-et teljes titokban fejlesztették, és hatalmas sikert arattak vele a szalonon. Elegendő számú megrendelés esetén szívesen legyártanának egy 25-50 darabos szériát a különleges autóból.
A Bertone a detroiti mellett Kínában is létesítene kirendeltséget. Jelenleg körülbelül 20 autó tervein dolgoznak elsősorban kínai és európai megrendelők számára, emellett luxusjachtok, helikopterek és magánrepülők számára építenek utastereket. A cég viszonylag keveset dolgozott eddig amerikai megrendelőknek, és ezt a trendet szeretnék megfordítani a detroiti iroda megnyitásával.