Az új pályagép a Vantage N24 utódjaként az FIA GT4 kategória egyik ásza lehet a következő néhány évben.
A Vantage GT4 már az idén bemutatott erősebb, 4,7 literes motorral hajtott Vantage alapjaira épül, így valamivel erősebb, mint elődje. Igaz, mivel a motorba a szabályok értelmében nemigen nyúlhattak bele, csupán a szívó- és kipufogórendszer módosításával tehettek hozzá néhányat a gyári 420 lóerőhöz. Ezenkívül csupán a motor kenését alakították át száraz karteresre, hogy éles kanyarokban se maradjanak olaj nélkül a V8-as alkatrészei. Az autóhoz hatfokozatú kézi váltó vagy a Sportshift fantázianevű félautomata rendelhető, mindkettőhöz Valeo gyártmányú kéttárcsás versenykuplung és csökkentett tömegű lendkerék jár.
A versenyautó dinamikája persze így is jócskán felülmúlja az utcai Vantage-ét, ami a drasztikus tömegcsökkentésnek köszönhető. A karosszériaelemek cseréjével és a felesleges kényelmi berendezések elhagyásával 1330 kilogrammra sikerült csökkenteni az autó tömegét, ami nagyjából 300 kilónyi fogyást jelent. Természetesen a futóművet is alaposan áthangolták, bár a geometriáján nem változtattak. Rövidebb és merevebb rugók, állítható csillapítású és hosszúságú lengéscsillapítók, illetve vastagabb kanyarstabilizátorok kerültek a versenygépbe, a rugózatlan tömeget pedig magnéziumfelnikkel csökkentették jelentősen. Érdekes, hogy a szériamodell elektronikus biztonsági berendezései - a menetstabilizáló elektronika, a kipörgésgátló, az ABS és az elektronikus vezérlésű fékerőelosztó - megmaradtak, csupán a programjukon változtattak, nehogy a versenypályán visszafogják az autó teljesítményét.
A Vantage versenyváltozatának első példányait 2009 januárjában kaphatják kézhez azok a privát csapatok, amelyek képesek kifizetni a több mint 96 ezer angol fontos vételárat.