Eddig csak összkerékhajtással forgalmazták az Opel szabadidő-autóját, de most bemutatták a spórolós változatokat is, ahol a motorok csak a két első kereket hajtják.
Az egyszerűbb hajtásláncú kivitel kétféle motorral kapható. A benzinesbe 2,4 literes, 140 lóerős négyhengeres kerül, míg a dízelváltozat a kétliteres Daewoo-VM motor leggyengébb, 127 lóerős változatát kapja meg. Kétkerék-hajtású Antarát főleg az ára miatt éri meg venni: Németországban 2000 euróval olcsóbb, mint az azonos felszereltségű összkerékhajtásos változat. A fogyasztás is csökken valamelyest, de ezen a téren elenyésző a különbség: a dízelmotoros kivitel 7,3 liter gázolajat fogyaszt vegyes ciklusban, 100 kilométeren, azaz 0,2 literrel kevesebbet, mint az összkerékhajtású Antara ugyanezzel a motorral, a benzines fogyasztását pedig 9,6-ról 9,3 literre csökkenti az egyszerűbb és könnyebb hajtásrendszer. A gyorsuláson már inkább érezhető a kevesebb fogaskerék és tengely: a benzines kivitel 12,4 helyett 11,6, a dízel 12,2 helyett 11,5 másodperc alatt érheti el a 100 km/h-s sebességet.
A négykerék-hajtás hiánya az Antara-vásárlók egy jelentős részének fel sem tűnne - talán néhány havas-jeges naptól eltekintve -, hiszen a legtöbb ilyen autót csak épített utakon használják tulajdonosaik, ahol - főleg ilyen alacsony motorteljesítmény mellett - az összkerékhajtás semmiféle előnyt nem jelent.