A zuhanó eladások közepette a BMW talált valamit, aminek örülhet: legsportosabb modelljei jobban fogynak, mint korábban bármikor.
Az M divízió a válság ellenére 2008 első 11 hónapjában 50%-os növekedést produkált. Így sem lesz persze tele az utca M3-asokkal, M5-ösökkel és M6-osokkal, de ebben a szegmensben 22 340 autó valóban tiszteletreméltó eredmény. Ráadásul az eladások nem csökkentek semmit a válság következtében: Augusztusig ugyanúgy 50% volt a növekedés, mint azóta. A sikerért elsősorban az M3-as a felelős: amióta kupé, szedán és kabrió kivitelben is kapható, megtöbbszöröződött iránta a kereslet.
A többi BMW persze messze nem fogy ilyen jól: november végéig 3,5%-ot csökkentek az eladások, ami a korábbi, folyamatos és töretlen növekedés tükrében nem jó jel. A német gyártó persze még így is jól bírja a válságot a legtöbb tömeggyártónál, hiszen a konkurensek esetében nem ritka a két számjegyű keresletcsökkenés.