A GT és a Flying Spur után aContinental sorozat utolsó tagja is megkapta a Speed csomagot: a GTC-ben tető nélkül élvezhető a felpiszkált W12-es turbómotor elképesztő ereje.
A GTC sportváltozatát a korábban bemutatott Speed modellekhez hasonlóan az alapkivitelben is épp elég erős tizenkét hengeres 610 lóerős és 750 Nm csúcsnyomatékú változata mozgatja, valódi szupersportkocsikhoz méltó dinamikával. Az üresen is csaknem 2,5 tonnás luxuskabrió 4,8 másodperc alatt érheti el a 100 km/h-t, és 10,6 másodperccel az indulás után már 160-nal száguldhat. A végsebessége csukott tetővel 322 km/h, de nyitva is elérheti a 312 km/h-s sebességet, bár ez utóbbi lehetőség inkább tűnik ijesztőnek, mint vonzónak: ekkora tempónál már a legkeményebb hajlakk sem tartja meg a frizurát.
A Speed csomag persze nem csak a motorja révén támogatja az élményautózást: a futóműve is feszesebb hangolású, mint az alapváltozatnak, bár a rázósabb utazásért a 20 hüvelykes felnik is felelősek. Az ólomsúlyú karosszériát karbon-kerámia féktárcsák lassítják, amelyek nem hajlamosak elmelegedni, így igazán jól bírják a folyamatos, nagy igénybevételt is. A váltó ugyan hagyományos automata rendszerű, de természetesen kézzel is kapcsolgatható a kormány mögött elhelyezett váltófülek segítségével.
Mindettől a Continental GTC persze marad, ami volt, kényelmes és szuperexkluzív túrakabrió, amely épp csak annyival lett sportosabb, hogy ne okozzon problémát, ha a gazdájának egy kis élményautózásra szottyanna kedve, vagy versenyezne egyet egy Ferrarival vagy Porschéval a német autópályák valamelyik hosszú egyenes szakaszán. A Bentley árakat egyelőre nem közölt, de ez igazából nem is lényeges, hisz egy potenciális vásárlónak néhány tízezer euró többlet aligha számít.