Karcsúsítják a legnagyobb Peugeot motorválasztékát, de a végére még maradt egy nagy durranás.
Lassan modellcikusa végéhez ér a 607-es, így az utolsó években már csak a legnépszerűbb változatokat tartják meg. Eltűnnek a négyhengeres benzinesek, csak a 3 literes V6-os marad, sőt, a kétliteres turbódízelnek is búcsút inthetünk, csak a 2,2 literes négyhengeres és a 2,7 literes V6-os kétturbós dízelmotorokat hagyják meg. Mindez persze keveseket érint, de úgy néz ki, a gyártás leállítása előtt még utoljára fel szeretnék kelteni a vásárlók érdeklődését a típus iránt, ezért júliusban bemutatják az eddigi legerősebb változatot a Jaguar XF-ben nemrég bemutatott háromliteres turbódzel V6-os erősebbik változatával. A kétlépcsős feltöltésű motor, amely 275 lóerős, és 600 Nm csúcsnyomatékú, talán túl sok is a fronthajtású limuzinba, de pillanatnyilag kétségtelenül az egyik legkorszerűbb háromliteres dízel a piacon, így egy rövid időre még új lendületet adhat a 607-es eladásainak.
Az új háromliteres dízeleket később más PSA modellekben is viszontláthatjuk: állítólag a Citroën C5-ösben és C6-osban is felbukkanhatnak még az idén, sőt, lehetséges, hogy a Peugeot 407-esbe is beépítik majd.