A sorozatgyártású Karma mellett a Fisker kiállított egy tanulmányautót is, két ajtóval és összecsukható keménytetővel.
A formaterv karakteres részletei nemigen különböznek a két autón, ami érthető is: egyfelől a cégalapító Henrik Fisker bevallottan arra törekszik, hogy egységes megjelenésű modellcsaládot fejlesszen a Karma köré, másrészt a négyajtós is épp elég alacsony és dinamikus. Így elég volt megkurtítani, és új tetőt készíteni hozzá, hogy tökéletes sportkocsi váljék belőle. Természetesen az S műszaki tartalma is megegyezik a négyajtós Karmáéval: ugyanaz a Q-Drive fantázianevű konnektoros hibrid hajtáslánc mozgatja, és ugyanúgy alumínium térhálós vázszerkezetre épül. Bár erről külön nem beszéltek, valószínű, hogy az akkumulátorok miatt a Karma S is bő két tonnás, bár a 408 lóerős összteljesítményű villanymotor-páros könnyedén megbirkózik az ólomsúlyú járművel.
Henrik Fisker, a cég névadója, aki korábban formatervezőként szerzett magának nevet nagyobb autógyáraknál, egyértelművé tette, hogy a Karma S gyártása is szerepel a tervei közt, bár bíztosat még ő sem mert mondani. Ez érthető is, hiszen a Fisker sorsa elsősorban attól függ, hogy sikerül-e sikerre vinniük a négyajtós Karmát. Ha igen, akkor kezdhetik csak tervezni a modellválaszték bővítését.