Elkészült az amerikai Ford régóta ígérgetett ikerturbós V6-osa, amelyet a cég legnagyobb személyautójának sportváltozata kapott meg először.
A 3,5 literes V6-os 365 lóerős, a maximális nyomatéka pedig 474 Nm, így valóban erősebb, mint a Ford legtöbb V8-as szívómotorja, ahogy ígérték, bár azt egyelőre nem árulták el, hogy a Taurus hatalmas karosszériájában, hatfokozatú automata váltóval és állandó összkerékhajtással mindez pontosan mire elég. Abban nem kételkedünk, hogy a Taurus SHO nevű modellváltozat gyors lesz, de az már kétséges, hogy az ígéreteknek megfelelően takarékos is - közel 1,8 tonna megmozgatásához sok benzin kell, bármilyen motort is kapjon. Pusztán képek és hiányos adatok alapján azt a legnehezebb megítélni, hogy egy autót mekkora élmény vezetni, de a Ford szerint komoly sportfutómű került az SHO alá, és a váltónak is van kézi kapcsolású üzemmódja, így legalább elméletileg adott a lehetőség a turbós V6-os teljesítményének kihasználására. Ahogy az olcsóbb Taurus változatok, ez is a jól bevált műszaki alapokra épül, amelyek még az első generációs Volvo S80-asból származnak, ami ide bőven elég lehet, hiszen a csomag olyan műszaki megoldásokat tartalmaz, mint a több lengőkaros hátsó felfüggesztés - ilyet az amerikai Ford magától nemigen fejlesztett volna.
Az SHO a nyár közepétől lesz kapható - persze kizárólag Észak-Amerikában - 37 995 dolláros alapáron, azaz durván másfélszer annyiért, mint a fronthajtású, alapkivitelű, V6-os szívómotorral kínált alap-Taurus.