A Chicago Motor Show-n állították ki a koreaiak eddigi legerősebb személyautó-motorjukat.
A blokk ugyanaz a Tau kódjelű 4,6 literes V8-as, amelyet a Hyundai Genesis szedán erősebbik változatához kínálnak, de a koreai mérnökök egy mechanikus kompresszort illesztettek hozzá, amely a két hengersor között helyezkedik el, és egy vízhűtésű töltőlevegő-hűtőn keresztül táplálja levegővel a hengereket. Így a nyolchengeres maximális teljesítménye 380-ról 460 lóerőre nőtt, a csúcsnyomatéka pedig 450-ről 590 Nm-re emelkedett. Ráadásul az üzemanyag-fogyasztást is sikerült lecsökkenteni: a kompresszoros V8-as azonos körülmények között 8%-kal takarékosabb, mint a feltöltés nélküli változat.
Egyelőre nem árulták el, hogy mely típusokba tervezik beszerelni a kompresszoros motort, így számos találgatás látott napvilágot. Egyesek szerint a Genesis sportváltozatában láthatjuk viszont, amely a BMW M5-össel, a Jaguar XF-R-rel és a többi hasonló sport-szedánnal veheti fel a versenyt, mások viszont úgy vélik, hogy a bemutatás előtt álló hatalmas limuzin, az Equus számára készült, hogy legyen a kínálatban egy motor, amely teljesítményben a Mercedes és a BMW V12-esekhez hasonló szinten áll.