Nem csak a Mercedes ünnepli a G osztály 30. születésnapját különleges modellváltozatokkal , de egyik legismertebb tuning-partnere is.
A Brabus persze hozta a megszokott, extrám stílust: a szögletes terepjáróba egy 6,3 literesre felfúrt ikerturbós V12-est építettek, amely izzadtság nélkül ad le 700 lóerőnyi csúcsteljesítményt és 1320 Nm-nyi csúcsnyomatékot, és még az Euro4 normának is megfelel. Így a dobozszerű terepjáró akár 4,3 másodperc alatt elérheti a 100 km/h-t, és valószínűleg 300 km/h körül, vagy afelett lehetne a végsebessége, ha nem korlátozná az elektronika 240-re. Ez az óvintézkedés persze indokolt is, hiszen hiába a 22 hüvelykes keréktárcsák és a keményre hangolt futómű, ha a G osztály súlypontja olyan magasan van, mint az Eiffel-toronyé. Így nagyobb sebességnél már aligha garantálható, hogy nem veszíti el a stabilitását akár egy kisebb kormánymozdulat hatására.
Az az érzésünk, hogy aki megveszi majd a 379 ezer eurós szörnyeteget, az nem is elsősoban a teljesítmény miatt teszi, inkább a V12-es presztízse és az autó különleges megjelenése miatt. A G V12 S Biturbo ugyanis tetőtől talpig feketében érkezik, csupán a lámpák ütnek el a komor fényezéstől, tovább erősítve a hatást.