Az Impreza WRX STi-t a Subaru rali-világbajnokságban (WRC) indított versenyautókért felelős részlege fejleszti. Az Impreza WRX STi a brutalitásról és a nyers erőről szól, vagyis szólt eddig. Az új változat tagadhatatlanul elpuhult, a Subaru egy automata váltós változattal tetézi a dolgot.
A WRX STi A-Line az STi ötfokozatú automatával ellátott változata. A rendszer félautomata üzemmódban is működik, a sofőr a kormányra szerelt fülek segítségével váltogathat. Szerencsére a motorhoz nem nyúltak a tervezők, a 2,5 literes négyhengeres bokszer továbbra is 300 lóerős. Japánban már megkezdték a forgalmazást, hamarosan a többi piacra is megérkezik az automata STi.
Vége a világnak. Először megtudtuk, hogy dízelmotort kap a Porsche Cayenne , majd hogy a Boxsterből is lesz dízel változat. A Subaru pedig azután, hogy bejelenti, nem vesz részt többé a rali-világbajnokságban, piacra dobja az automata STi-t. Van okunk aggódni.