A Mercedes még nem rukkolt elő az E osztály gyári sportváltozatával, de a Brabusnál már elkészültek az első tuning-átirattal.
Alapul a legerősebb polgári változatot, az E500-ast választották. Az eredetiben 5,5 literes gyári motor nagyobb átmérőjű dugattyúkat, nagyobb teherbírású főtengelyt és átdolgozott hengerfejet kap. Az átalakítások nyomán a V8-as hengerűrtartalma 6,1 literre, maximális teljesítménye 462 lóerőre, csúcsnyomatéka 615 Nm-re nő. Ugyan így is gyengébb, mint az AMG 6,2 literes nyolchengerese, de lélegzetelállító képességekkel ruházza fel a konzervatív szedánt. Az átalakított E osztályú Mercedes 4,7 másodperc alatt érheti el a 100 km/h-s sebességet, és sebességkorlátozó elektronika híján akár 305 km/hval is száguldhat. Az erősebb motorhoz persze hatásosabb fékeket kap elöl 12, hátul 6 dugattyús féknyergekkel, és a futóművet is alaposan áthangolják, hogy az autó a végsebesség közelében is stabil maradjon.
Ahogy a Brabustól már megszokhattuk, az optikai átalakítások visszafogottak, bár az E osztályhoz új lökhárítókat terveztek, és a vásárlók 17-től 20 hüvelykesig többféle méretű és mintázatú felnigarnitúra közül választhatnak.