Három éves az Audi óriás-terepjárója, így elérkezett a modellfrissítés ideje. Ahogy ilyenkor szokás, néhány olcsó trükkel igyekeztek feldobni a Q7-es külsejét, sőt, még némi műszaki fejlesztésre is futotta. Elsőként a LED-ek elburjánzása tűnik fel a Q7-es megújulásából: a tervezők nem takarékoskodtak velük, sőt. Valahogy olyan érzésünk támad az autó orrára pillantva, mintha egy kissé elhízott hölgy a hatás fokozása kedvéért három-négy strasszkő-nyakláncot aggatott volna magára. A figyelmet kétségkívül felkelti, de inkább közönséges, mint elegáns. A Q7-esen eddig is voltak LED-ek az alsó légbeömlők felett, de most már a fényszórókat is körülveszik, egyfajta karácsonyfa-hangulatot teremtve az autó elején. A feltűnés fokozásának szándéka egyébként másutt is tetten érhető az autón: függőleges, krómozott rácsozatú hűtőmaszkot és feltűnőbb kartervédő-imitációkat kapott az autó, így kétségtelenül könnyebb lesz észrevenni az utcán, bár óriási méretei miatt a Q7-es eddig is jócskán kilógott a tömegből. Kevésbé látványos, de jóval hasznosabb a motorválaszték továbbfejlesztése. Elsősorban dízelváltozatokon dolgoztak sokat az Audinál, az elsődleges cél a fogyasztás csökkentése volt. A háromliteres V6-os erősödött is - a teljesítménye 233 helyett 240 lóerő - ugyanakkor 10,5-ről 9,1 literre esett vissza a fogyasztása 100 kilométeren a fejlesztések következtében. Ráadásul létezik ugyanez a motor urea-befecskendezéses nitrogén-oxid katalizátorral is az amerikai piacra szánt tiszta dízel Q7-es számára, még alacsonyabb, 8,9 literes fogyasztással. A 4,2 literes TDI V8-ast szintén átdolgozták, így 11,1 helyett már 9,9 liter gázolajjal is megtehet 100 kilométert. A két benzinmotor, a 3,6 literes V6-os és a 4,2 literes V8-as érintetlen maradt, ahogy a csúcsmodell 500 lóerős V12-es dízelmotorja is.