Jelenleg három vállalat szállítja a turbófeltöltők zömét az autógyártóknak, de a gumiabroncsairól és fékrendszereiről ismert német gyártó is beszáll erre az egyre bővülő piacra.
Az utóbbi néhány évben a károsanyag-kibocsátási normák szigorodásával ismét előtérbe kerültek a turbófeltöltéses motorok a korszerű személyautókban. Míg korábban elsősorban a dízelmotorokon számított kötelező tartozéknak a turbófeltöltő, mostanság az autógyártók nagy része már a hétköznapi autókba szánt benzinmotorokon is egyre gyakrabban alkalmazza ezt az alkatrészt, így a piac jelentős növekedésnek indult. Pillanatnyilag három cég termékei uralják a piacot: a Borg Warner (KKK), a Honeywell (Garrett) és a japán IHI feltöltőit találni a turbós autók zömében. Mostanra azonban a Continental is elkészült saját konstrukciójával, és sikerült is az egyik - egyelőre meg nem nevezett - autógyártóval szerződést kötnie a cégnek, így 2011-ben indulhat a gyártás a csehországi Trutnovban.
Egyetlen szerződés persze nem tartaná el az új üzletágat, de a Continentalnál nyilvánvalóan arra számítanak, hogy a jövőben tovább szaporodnak majd a turbófeltöltéses személyautó-motorok, és így a következő évtizedben már jelentős szeletet hasíthatnak ki maguknak a piacból.