Noha már a gyári Corvette Z06 is értelmetlenül erős, mégis hatalmas kihasználatlan potenciál rejtőzik benne. A német tuningcég kihozott belőle mindent, amit csak tudott, így a Bugattikon és Koenigseggeken kívül nemigen akad igazi ellenfele az utakon.
Az átalakítást a V8-as blokknál kezdték. A hengerűrtartalmát 7,6 literre növelték, átdolgozott hengerfejeket és szelepvezérlést építettek be sok titán alkatrésszel, kapott két turbófeltöltőt és persze új sportkipufogót, hogy a hangja is kellően agresszív legyen. A végeredmény: a maximális teljesítmény 890 lóerő 6100-as percenkénti fordulatszám mellett, a legnagyobb, 940 Nm-es forgatónyomaték pedig már 4500-as fordulaton jelentkezik. A Geiger Cars mérnökeinek célja azonban nem csak a számszerű adatok felsrófolása volt: kőkemény szupersportkocsit próbáltak faragni a Corvette-ből. Dupla karbontárcsás kuplunggal és részben szénszálas műanyagból készült kardántengellyel csökkentették a hajtáslánc tehetetlenségét, 16 fokozatban állítható lengéscsillapítókkal és merevebb rugókkal hangolták át a felfüggesztést, és elöl 380, hátul pedig 355 mm-es féktárcsákat alkalmaztak hat- illetve négydugattyús féknyergekkel. A módosítások nagy részére persze szüksége is lesz annak, aki megpróbálja megközelíteni a szörnyeteg határait - például kipróbálná, hogy a Geiger Z06 tényleg eléri-e a 354 km/h-s sebességet.
Ahhoz képest, hogy mit tud, a felmérgesített Corvette sziluettje keveset változott. Pedig a karosszériaelemek közül kevés maradt érintetlen. Elöl hatalmas légbeömlőket, és a motorháztetőn számtalan nyílást kellett kialakítani, hogy biztosítsák a motor megfelelő szellőzését, oldalt a kiszélesített sárvédők miatt volt szükség új idomokra, az autó hátulján pedig hatalmas diffúzort alakítottak ki, hogy a végsebesség közelében is stabil maradjon az autó. Mindez azonban alig lenne feltűnő, ha nem vonzaná a tekintetet a rikító neonzöld és fekete fényezés.