Meglepő célt fogalmazott meg a francia márka igazgatója, Jean-Marc Gales: néhány éven belül az európai autópiac harmadik legnépszerűbb márkájává szeretné tenni a Citroënt. Az azonban nem derült ki, hogy miképp szeretné kivitelezni a tervét.
C3 Picassót , készül az új DS sorozat , és a C2-C3 páros megújítása sem várathat már sokat magára. A kérdés csak az, hogy az új típusokkal menyire sikerül eltalálni a közönség ízlését, és valamilyen szempontból meghaladni a konkurenciát, amely a nehéz körülmények ellenére sem várja tétlenül, hogy fölébe kerekedjenek.
Gales ugyanakkor egy, a fenti céllal némiképp ellenkező kijelentést is tett. Úgy véli, a Peugeot-Citroën csoport számára nem létszükséglet, hogy 6-7 millió autót értékesítsen éves szinten, ahogy ezt korábban a Fiat vezérigazgatója, Sergio Marchionne állította. A Citroën vezére azt mondja, a Fiattal és a BMW-ve kötött motor- és váltófejlesztési megállapodásuk révén épp a legköltségesebb alkatrészeken tudnak spórolni, így már kisebb gyártási példányszám is képes eltartani a vállalatot. Hogy igaza lesz-e, az egy-két éven belül kiderül, hiszen a jelenleginél erősebb recesszióval eddig még nemigen találkozott az autóipar.