Már másodszor próbálnak új életet lehelni a Kia legnagyobb személyautójába új orrkialakítással.
A korai példányok mintha az előző Mercedes E osztályt másolták volna, azután egy egyedinek szánt, de inkább semmitmondó hűtőmaszk következett 2006-tól, most pedig itt a harmadik hűtőrács, ezúttal némi Buick beütéssel. Az az érzésünk, az új példakép nem véletlenül épp a GM luxusmárkája: az Opirust Dél-Koreán kívül elsősorban Kínában és Észak-Amerikában próbálja sikeresebbé tenni a Kia, és mindkét piacon közismert, és elég keresett márka a Buick. Ha az effajta hasonlóság valóban eladhat egy autót, akkor a koreaiak a legjobb mintát választották.
Az Opirus műszaki szempontból is átesett egy kisebb felújításon. A V6-os motorok valamivel erősebbek lettek - a a 2,7 literes 195 lóerős, a 3,3 literes 259 lóerős és a 3,8 literes 284 lóerős kivitelben készül - és új, hatsebességes automata váltót társítottak hozzájuk. Ezenkívül elsősorban a fedélzeti elektronikát korszerűsítették: a műszerfalon felbukkant egy 3,5 hüvelykes színes információs kijelző.
Azt egyelőre nem tudni, hogy a felújított Opirus jön-e Európába, és ha igen, mikor, de nem igazán valószínű, hogy hosszú életű lesz, mivel már fejlesztik a következő generációt, amely legfeljebb két éven belül felváltja az öregedő koreai luxusautót.