Nyolc éves Audi dominancia ért véget: a németek hiába építettek új, gyorsabb versenyautót, a Peugeot 908-asokat az idén már nem tudták megelőzni.
A Peugeot az első két helyet szerezte meg Le Mansban: a győztes 382 körrel a 9-es rajtszámú autó lett, David Brabham, Marc Gene és Alexander Wurz irányításával, míg a verseny előtt esélyesebbnek tartott 8-as Peugeot a tisztán francia Bourdais-Montagny-Sarrazin trió egy körrel végzett mögöttük. Az Audi 1-es számú versenygépe 376 körrel a harmadik helyen végzett, úgy, hogy a Capello-Kristensen-McNish hármasnak az R15-ös néhány gyermekbetegségével is meg kellett küzdenie. A legjobb benzinmotoros autó a 007-es rajtszámú gyári Lola Aston Martin lett, Jan Charouz, Thomas Enge és Stefan Mucke vezetésével.
A többi kategóriában mondhatni a papírformának megfelelően alakultak az eredmények. Az LMP2 prototípusok között az egyetlen állva maradt Porsche RS Spyder bizonyult a leggyorsabbnak a Team Essex színeiben, a GT1-ben a gyári Corvette csapat aratott kettős győzelmet még egyszer utoljára, mielőtt megszűnik a GM csődje miatt, a GT2-ben pedig a Risi Competizione Ferrari F430 GT-je tette meg a legtöbb kört - igaz, a Ferrarikon kívül ebben a kategóriában csupán egy Spyker maradt állva, az összes Porsche 911-es kihullott a küzdelemből.
Reméljük, az Audi jövőre megpróbálkozik a visszavágóval, a Peugeot pedig az ismétléssel, és arra is van remény, hogy más gyári csapatok is felbukkannak a következő Le Mans-i versenyen.