A koreaiak városi kisautóját is elérte a felújítási hullám: a Cee'ddel gyakorlatilag egy időben megkapja a Kia új egyen-hűtőrácsát, és másutt is finomítanak az autón.
A Rio eddig sem volt igazán erős egyéniség, így azon kevés kivételek közé tartozik, amelyen nem feltétlenül ront, sőt, akár javíthat is a modellciklus közepén mondhatni kötelező ráncfelvarrás. A Kia több más modelljén is mostanság bukkan fel a jellegzetes, alul-felül középen megvastagított krómkeretes hűtőrács, amelyet - úgy tűnik - közös ismertetőjegynek szánnak. Nem rossz ötlet, hiszen a Kiákat eddig jobbára csak felirat tudta azonosítani a többség. Ráadásul a teljesen egyszínű karosszéria és a trapézforma alsó légbeömlő is egész jól áll a kisautónak, bár ez utóbbi talán túl sokat is sejtet: általában sportos modelleken találkozunk ilyen formai megoldásokkal, a Rio viszont marad, ami volt: egyszerű, átlagos kiskocsi.
Az autó orrán kívül csupa apróság változik: átvariálják a középkonzolt, módosítanak a kormányművön és a műszerek dekorációján, de úgy tudjuk, a műszaki tartalom változatlan marad, legfeljebb néhány alkatrész hangolásán igazítanak egy keveset. Úgy néz ki, a Kia nem szán központi szerepet a Riónak Európában: mifelénk inkább a Soult, illetve az európai ízlésre szabott testvérmodellt, a Hyundai i20-ast próbálják sikerre vinni. Ennek megfelelően Dél-Koreában egy hónapon belül bemutatják, Európába viszont csak az év végére érkezhet meg az átdolgozott változat.