![]() |
|
![]() |
![]() |
Genfben mutatkozott be a Lada új
kisautó-tanulmánya, amely később akár sorozatgyártásba is kerülhet. A
korszerű formavilágú csöppség ötajtós, és méreteiből adódóan elsősorban
városi közlekedésre alkalmas. A tanulmányautó érdekessége, hogy a
B oszlop nélküli ajtók egymással szemben nyílnak, így a
beszállás még a nagyobb termetű utasoknak sem okozhat gondot. Az autóba
65 lóerős motor került, így a dinamikával sem lehet nagy probléma.
Egyedül az a kérdés, hogy a most még modernnek számító típus gyártásba
kerül-e, és ha igen, mikor?<
td width="8">
![]() |
|
![]() |
|
Remélhetőleg a Carat nem osztozik a Samara és a 110-es sorsában, amelyek annak idején nyolc-tíz évvel a tervek megszületése után jutottak csak el a szerelőszalagokig.
