Korábban leírtuk már az ikresítés folyamatát, most egy másik módjával szeretnénk megismertetni a kedves olvasókat. Ennek a módszernek nagy előnye, hogy nem kell autót lopni, alvázszámot gyártani. Autóra szükségünk van, venni nem akarunk (nem költséghatékony), lopni nem illik, már anyukánk is megmondta. Mit tegyünk? Béreljünk!
A bérautónak van egy nagyon nagy előnye. Általában nagyon fiatal ( éven belüli), kis futásteljesítményű autók. A kinti nagy bérautós cégek működésére jellemző, hogy sok esetben az első szervíz előtt eladják a kocsikat. Nagy tételben vásárolnak a gyáraktól, nagyon akciós árakon és mielőtt még költség keletkezne az autókon, a biztosítást leszámítva, eladják őket jó áron, hiszen szinte új autókról van szó. Ennek nagy szerepe lesz majd a későbbi hitelezésnél, ha esetleg a finanszírozó meg akarja nézni az autót a maga fizikai valójában, akkor sincs gond, mert van egy gyönyörű új autónk, gyári rétegvastagságokkal a megfelelő helyeken. Eredetvizsgálatnál, állapot felmérésnél is jobb egy ilyen autó.
Kimegy tehát a polgár Németországba, kibérel egy X5-öt, X6-ot, Q7-et, hazajön és elkezdi legyártani/legyártatni a szükséges okmányokat. Adásvételit kinyomtatok a netről, ez nem kihívás, egy másik uniós ország forgalmiját pedig megcsináljuk ügyesen, okosan. A kész okmányokkal, valamint a hibátlan alvázszámú autónkkal mehetünk vizsgára. Itt már nézegetheti bárki az autónkat, egyszerűen hibátlan, hiszen nem is nyúlt hozzá senki. A forgalmink kicsit sántít, ha valaki nagyon ért hozzá észreveheti, de némi apróval ez is áthidalható. Van műszakink, befizetjük a regisztrációs adót, majd elkezdjük a hitelezést a korábban leírt módon. Emlékeznek, fogunk egy madarat, csinálunk neki okmányokat, hátteret és ügyesen behitelezzük. Egy ilyen autónál simán felvehetünk 8 millió forint hitelt. Kapzsiságunktól , vagy hatékonyságunktól függően ugyanezt eljátszhatjuk egy másik országban is ugyanazzal az autóval, ha vannak nemzetközi kapcsolataink. Miután mindent szépen elintéztünk, beülünk az autóba és visszavisszük az autókölcsönzőbe. Ha a hitelt futtatjuk egy ideig, a bank nem keresi az autót, mi pedig "dolgozhatunk" tovább. Természetesen törekednünk kell rá, hogy minél rövidebb idő alatt, minél több autót csináljuk meg. A részletek elmaradása után bank felszólítást küld az ügyfélnek, majd ha ez nem vezet eredményre, márpedig nem fog, elkezdi keresni az autót. Megindul a nemzetközi kőrözés, az autót megtalálják az eredeti tulajdonosánál, hiszen a nevén van, a bank meg néz , mint Robinson a bankautomatára, hogy most ki kivel van. Bejelenthetjük a banknak, hogy az autót ellopták, ilyenkor a biztosító bukik. Ha a bérautós cégnek is bejelentjük, hogy az autót ellopták, akkor eladhatjuk külföldre is az autót, hiszen léteznek olyan országok, ahol bárhogy forgalomba lehet helyezni egy autót és itt megint kereshetünk egy kis pénzt.
Nemhiába mondják az USA-ban, hogy ha egy magyar mögötted lép be a forgó ajtón, akkor előtted jön ki. Használjuk az agyunkat, ha már van!