Tudom, hogy volt. Hősünk ült a gép előtt, egymás mellett nyitva a Totalcar, a Vatera, meg a Velvet. Párhuzamosan ábrándozott öthengeres csődörünkről és Mihalik Enikő darázsderekáról, majd a kettő kombinációs lehetőségeiről. Már meg is volt fejben a kép a motorháztetőre boruló amazonról, a fordulatszámmérő a kilencezret verdeste, amikor jött a patkány. Döbbenetes bátorsággal iszkolt a billentyűzet felé, hősünk lefagyott. Próbálta megdobni az egérrel, de a patkány elhajolt. A monitor mellett falba csapódó egér utolsó kóbor elektronjai egyetlen kattintással a Vaterára váltottak. A patkány kaján vigyorral lépett egyet, pont a négyesre. Lecsúszott a lába, az ötösön elidőzött egy kicsit, majd egy vakmerő ugrással ott termett az enteren. Csakis egy patkány lehetett, aki leadta a 455555 forintos licitet.
Látszólag sikeres árverésünk, amelyen el akartuk adni a Nordschleifét megjárt öthengeres Mareánkat, így sajnos eredménytelenül zárult. A vevő levélben tájékoztatott minket, hogy nem tart igényt a termékre, mivel még az aukció alatt vett egy Bravo HGT-t. Forrón gratulálnánk hozzá, egyúttal örömmel fogadnánk egy használttesztre.
Hogy elkerüljük az óindiai számmisztika szerint szerencsétlenséget hozó kettes számú, megismételt árverést, megkérdeztük az őt követő licitálókat, de úgy tűnik, félelmetes fellendítő hatással vagyunk a használtpiacra, ugyanis egy másik licitáló is vett egy autót időközben. Indulhat a tűzijáték, folyjon patakokban a mojito, a válságnak vége! Egyetlen árveréssel berobbantottuk a használtpiacot!
Örömünk határtalan, mert a Marea így legalább értő kezekbe kerülhet. Új aukciót indítunk, ezúttal zártat, hogy elkerüljük a patkány-típusú komolytalan liciteket. Bízom benne, hogy ezúttal nem fog senki kibabrálni azokkal, akik tényleg meg szeretnék venni a Mareát, mert a licitálós eladás alapvetően kedvünkre van. Így nem nekünk kell megmondani, mibe kóstál az autó, hanem mindenki annyit ajánlhat érte, amennyit neki megér.
Viszolygok a fenyítő, komolykodó figyelmeztetésektől, mert a legjobb bulit is szét tudják csapni. Ezért nem is ragoztam túl a szerződési, fizetési kötelezettség, Vatera-szabályzat és a kapcsolódó témákat az előző aukciónál. De a történtek után muszáj leírnom: hello, tökre örülünk, hogy licitálsz az autónkra, de ugye tudod, hogy a licitáló gomb megnyomása könnyen azt jelentheti, hogy néhány nappal később meg kell jelenni nálunk, virítani a lóvét, és vigyorogva hazamenni a félelmetes Fiattal? Különben mi jelenünk meg nálad, és házhoz szállítjuk a gépet, de akkor is vigyorogni kell ám!
Csikósnak kihullott a maradék haja is a licittörlési kérelmektől, az első Rulettkerék Volvójának ára pedig fel-le hullámzott, mint a háborgó tenger, és ez a komolytalan hozzáállás fröccsenős belecsulázás azok levesébe, akik komolyan gondolják az árverést. Ezért amikor nálam megérkezett az első levél, amelyben egy nem tartok igényt a termékre indoklással valaki licitje törlését kérte, megtettem ugyan, de kiírtam a termékoldalra, hogy többet nem törlünk licitet. Ez nem egy kommentdoboz, nem cirkusz, a macska rúgja meg, itt autót árulunk.
Az a helyzet, hogy pörgetnénk tovább a Rulettkereket ezerrel, ezért a visszatáncolás, amely a gördülékeny folytatást kicsit megakasztotta, aljas merénylet volt az összes olvasóval szemben. Nagyon szeretném, ha ezúttal a licit végén elkattinthatnánk egy fotót a boldog tulajdonossal, és örökre eltemetnénk a szerencsétlen közjátékot. Úgyhogy térjünk a tárgyra.
A Marea változatlan állapotban van, vigyázunk rá, mint anyatigris a kölykére. Fölösleges lenne megismételni a leírást, hiszen aki átmegy mindjárt a Vaterára, hogy rálicitáljon, úgyis elolvassa, mire fog pénzt költeni, ugye? Szívesen megmutatjuk az autót megint, pénteken, november 20-án, amire ezen az e-mail címen lehet jelentkezni.
Gyerünk, ilyen még nem volt, hogy egy elveszettnek tűnt esély megismétlődik. A Marea azóta is sorozatosan kápráztatja el az embereket, kiváló szórakozási lehetőség nap mint nap, és még autónak is használható. Érzem, most majd jó kezekbe kerül.