Meg az utolsó Demon is - összesen közel 1500 lóerőre lehet hamarosan licitálni.
A Williams első igazán jó autója volt, futamot is nyertek vele és most eladó.
Bő tíz alap Mustang kijött volna ennyiből. Sok pénz, de Steve McQueen is örülne, ha látná, hova megy.
Legalábbis egy szerencsének, aki a legtöbbet adja érte egy árverésen. 1000 kilométer sincs benne.
Nagyot szakított a Banga-testvérek roadstere a Pebble Beach-i árverésen. Az RPM Styling már a veteránozás nemzetközi elitjéhez tartozik.
Futamgyőztes autó, de olyanból volt pár a német világbajnoknak. Fele ennyit vártak érte.
Van egyáltalán bármi, amit érdemes megvenni a rendőrségi romok árverésén? Kellett bárkinek a 800 ezer forintos Mercedes? Válaszok a riportban.
Tízzel sem megy, közútra sem szabad vinni, mégis egy vagyont érhet. Árverésen az első működő Ford GT.
Most jó pénzért te is nyomhatod a Queen Bohemian Rhapsody-ját az AMC Pacerben.
Golyónyomok, használt gumikesztyűk is járnak némelyikhez, és sok a rom, de vannak kincsek is. Ott voltam az év legéletszerűbb autóárverésén.
A Peugeot 205 GTI mára ikonikus autóvá vált. Nem csoda, ha egy rakás pénzt kifizettek érte.
Átszámítva 967 millió forintot adtak a DB10-esért, amelyből összesen sem készülhetett egy tucatnál több.
Árverésen kúszott fel a Defender ára az eredeti tizenhatszorosára.
Ezzel a valaha eladott legdrágább 356-os lett a fiatalon elhunyt rockzenész autója.
A Kicsi kocsi-filmekben szereplő Bogár több mint huszonötmillió forintot ért.
Egy patkány. Elképesztő használtpiac-fellendülési koncentráció. Nincs semmi veszve, a Marea még jó gazdához kerülhet.
Ez az egy példány készült, a korszak egyik legjobb nevű autótervezője készítette a vázlatokat. Ehhez képest nem is olyan drága.
Húszszoros szórzót ért, hogy Steve McQueen vette. Külön gomb van benne leoltani a hátsó fényszórókat.
Miközben már az utódon dolgoznak a gyáriak, a Veyron ára felfelé kúszik.
Keményen versenyeztek vele, és komoly sikereket ért el, ráadásul teljesen fel is újították. Most bárki megveheti a valaha gyártott tizennégy darab egyikét.
Most, hogy már elfogyott az összes példány, még feljebb kúszhatnak a használt példányok árai.
Soha ilyen értékes kollekciót nem árvereztek még, számos klasszikus sportautót felvonultat.
Hárommillió dollár egy tízéves autóért? Lehet, hogy ezért kicsengetnénk, ha lenne nálunk ennyi.
Ez az egyike annak a maroknyi ős-Quattrónak, amelyek megváltoztatták a ralisportot. Örökre.
És persze az autóban sincs több ennél. Ez a ritka Lancia Delta eddig csak egyszer lett meghajtva.
A nyolcvanas évek legendás sorozatában tűnt fel a Testarossa, amelyet most eladásra kínálnak.
Bő négyezer HMMWV katonai terepjáróján ad túl az amerikai hadsereg logisztikai részlege, a DLA.
Ha valaha is voltak ilyen tervei, most kiváló megoldást kínál a Marussia kiárusítása.
A hirdető szerint egymillió dollárt kaszálhatsz az üzleten, ha nem riaszt a szerelés.
Ez akár elnöki limuzin is lehetett volna, de végül csak egy újabb be nem teljesült álom lett. Most egyvalaki hazaviheti.
A 40-60 ezer angol font talán nem is tűnne soknak az aranyozott DB5-ösért, ha a méretarány stimmelne.
Lassan évente dől meg a legdrágább autóeladás rekordja – most ismét egy Ferrariért adtak csillagászati összeget.
Az első generáció 001-es alvázszámú példányát néhány héten belül bárki megszerezheti.
Milliárdokat várnak érte, pedig sosem versenyeztek vele, és még csak híres ember sem birtokolta soha.
A zenészt ízlésére nem lehet panasz, az F40-est ráadásul csak Kaliforniában használta.
Carroll Shelby és Henry Ford II pózolt benne egy időben. Rekord talán nem lesz, de sokat ér.
Ez eddig a legdrágább Countach, amely valaha gazdát cserélt, de ez indokolt is.
A becslések szerint közel 900 milló forintnak megfelelő összegért találhat új gazdára a 71-es Hemi Cuda.
Húsz F1-es nagydíjat rendeztek itt, mára viszont nagyon a perifériára került, ezért árverésen eladják.
A harmincéves sportkocsi a Porsche Exclusive egyik első munkája, a szaúdi üzletember mégis eladja.
Élete javát elzárva töltötte a soha sem restaurált DB2-es. Az évek megkímélték brit ritkaságot.
A Power Wagon a legújabb filmet népszerűsítette, most pedig jótékony célokat szolgál.
David Hasselhoff saját példányát veheti meg, aki most eleget kínál. Valószínűleg ez a legjobb létező utánzat.
Az ötvenes évek legjobb versenyzői hajtották ezt a vörös 450S-t, mégsem nyert sehol.
A kétüléses sportkocsiból nagyon kevés készült, és most már az egyik legdrágább BMW a világon.
Van egy hely, ahol az utcán eldobott, elfelejtett, magára hagyott autókat potom pénzért elárverezik. Megnéztük, érdemes-e licitálni.
Szomorú állapotban árulják, de az egyedi rendelésre gyártott, hatajtós modell így is igazán érdekes darab.
A csodaszép 250 Testa Rossa elképesztő áron cserélt gazdát – nem csoda, hisz tökéletesen eredeti.
Kalapács alá kerül Bitter Sándor bukósisakja, melyet a világ egyik legkeményebb motorversenyén, a Man-szigeti TT-viadalon viselt még 2009-ben.
Története nem különös, sikerei nem kimagaslóak, mégis ennyit ért valakinek ez a 250 LM.
A megosztó külsejű ritkaság elmúlt negyven évében szinte csak pihent.
Úgy tűnik, végre rendeződhet a Fisker helyzete: árverésen keres új gazdát a kaliforniai vállalat.
A tizenéves limuzint a királynő is sokat vezette. A briteknél ez már bőven elég ok a költekezésre.
Gergényi embere leveszi napszemüvegét, és felkészül az árveréseken elmaradhatatlan szemmel veréses megtörésre. Főnöke megint dobbant, a licit emelkedik.