Átkozott macera megcsinálni egy ilyen fotót, és a képen nem látszik az sem, hogy nyolc fokban egészen metsző tud lenni a szél. Viszont a táj gyönyörű, az autók meg pláne, kár, hogy a másodperc töredéke alatt elkészülő fotó vagy negyven ember bő egyórás melóját igényli.
Az autós újságíró reggelije. Mindenki fog egy kulcsot, és irány a nyolcfokos tengerpart, 30-40 km/órás szélben.
A nagy újítás, hogy nem dombtetőről, hanem egy Manitou munkagépről készül a fotó.
Egy türelmes helyi vállakozó kezeli a gépet, amely civilben valószínűleg trágyát vagy körbálákat mozgat. Most újságírókat és fotósokat
Mivel a Tannis melletti tengerpart már többször bizonyította, hogy egészen komoly SUV-ok is el tudnak akadni, hívtak egy mentőjárművet is a hülyéknek.
Nagyon bejön így mattra fóliázva a régi XC90.
Ők még a sorukra várnak, az autók egy előre megrajzolt terv alapján állnak be a helyükre.
Íme a tervrajz, nincs itt semmi rögtönzés.
Ez már a végső konfiguráció, egyetlen kattintásért egy órán át állítgattuk a kocsikat.
Zsolt örül, hogy még nem most kell pontoznia. A fejfájás november végén kezdődik, ilyenkor egy napig szokta elosztani több autó között az egy zsűritag által kiosztható, összesen 25 pontot.
Ha megfigyelik, ott bal hátulról lecsaltam az előbb szegény Ford Ka+-t. Ebből a körből választódik ki az idén az Év Autója, az előszavazás során 7 autósra szűkítik a listát.
A Tesla Model X HIHETETLENÜL nagy bármihez képest, kimagaslik a Sorból. Mivel az akkuk a padlójában vannak, a belmagassága nem is olyan nagy.
Csikós Zsolt dilemmái erre az évre.