Az L. H. Owen egy brit cég, főként BMW-versenymotorok építésére specializálódtak
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Ez pedig itt egy M1-es: jól látszik hogy nem bebalzsamozott, a kíváncsi szemek elől is óvott múzeumlakó
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Nem nagyon van tétlenkedés, folyik a munka becsülettel, de a nézelődőt nem zavarják el
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Nézzék csak hátul azt a széles ívet!
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Mintha egy vízibiciklit alakítottak volna gokarttá, de nem: ez egy Chevron B21, 1971-ből
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
A Ferrari 250-es több változata is feltűnt: ebből például kettő is kergette egymást a pályán
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Jól nézzék meg: Ferrari 250 GT SWB Breadvan - ebből ez az egy készült csupán. És itt van a Hungaroringen
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Ez a Maserati az apró csövecskékből összehegesztett vázról kapta a Birdcage becenevet
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Ezt az Alpinát közelről meg is hallgathattuk...
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
...és hát igazán jól szól
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
A Morgan SLR jó példája annak, milyen kívánatos tud lenni a puszta fém is
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
A Porsche 718 RSK nevében az RSK a Rennsport és a Kurz szavak rövidítéséből áll össze. Rennsport mint versenysport, és kurz mint rövid - utalva az elődeinél rövidebb tengelytávra
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Ilyen Escortból is jutott egy egész sornyi a Hungaroring Classicra - ennél éppen a motort állítgatták
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Mennyire valószínűtlen, hogy találkozhatunk egy Porsche 908/3 Spyderrel?
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Ezzel a 2002 TI-vel egy svájci testvérpár versenyez
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Mintha csápjai lennének: Lola T70 Mk3 az orra nélkül
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
A 240-es Volvók a nyolcvanas években futottak
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Micsoda fenék ez! A Giulia TZ mindössze négy évig, 1963-tól 1967-ig készült, Ercole Spada rajzolta a Zagatónál
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
A hátunk beleborzongott, ahogyan az árnyékból lesett a BMW 3.0 CSL
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
És a lényeg: igen, ezeket a gépeket ott nyelezik a szemünk láttára a Hungaroringen
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Nem spórolják el, a célegyenesben a szem alig tudja követni őket
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Ma már nem hangzik soknak az Aston Martin DB2/4 Mk1 Bertone Competition Spider teljesítménye: 140 lóerő háromliteres sorhatból
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Ez itt nem kidobott ülés, ebben bizony még versenyezni fognak
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Ha valaki nem tudná, ez itt egy Gurney-púp
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Hova tegyük a turbót? Hát a KIPUFOGÓRA - mondták a Porsche mérnökei. Aztán meg is csinálták
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
A Breadvan 14 nap alatt készült el a Ferrari 250 GT SWB alapjaira...
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
...a Scuderia Serenissima istálló tulajdonosa, Giovanni Volpi ezzel a feladattal Giotto Bizzarrinit bízta meg. A munkában a karosszériaspecialista Piero Drogo is részt vett, a cél a az aerodinamikai szempontból hatékony forma megalkotása volt
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
A Maserati 300S-ből mindössze 26 darab készült, ma az olasz gyártó egyik legértékesebb modellje
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Néhány évvel ezelőtt az egyik példány 800 millió forintnyi összegért cserélt gazdát
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Csak ezért az autóért sokan kijönnek majd: Lancia Beta Montecarlo
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
Maserati Birdcage ered az Aston Martin nyomába
Fotó: Csikós Zsolt / Totalcar
A célegyenesben hasít az Alfa Giulia TZ
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Ilyen kazánteteje van a Breadvannek, nem véletlen a kenyeres furgon becenév
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Milyen rettentő mezőny az, ahol egy 635 CSi a kevésbé izgalmas autók közé tartozik?
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Finomhangolás a bokszutcában - a Ford Capri és a BMW is igényli
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Nemcsak kettes Escortok vannak ám, itt egy szép Mk1-es 1600 RS
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Fenyegetően terpeszkedik az Alfa Romeo 1750 GTAm. Az "Am" jelzés jelentésére kétféle teória létezik: Alleggerita Maggiorata vagy America Maggiorata. Egyik sem bizonyított
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Sokfelé megfordulnak ezek a legendás gépek, Spa és Jarama ikonikus pályák. Végre a Hungaroringre is megérkeztek
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Két etap között egy gyors megbeszélés
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
A maga egyszerűségében egy ilyen kormány is műalkotás
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
A sátor rejtekében két Mustang egymás mellett. Méghozzá Shelby, ilyet sem gyakran látni
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
A szakik itt éppen egy 1963-as Shelby Cobra 289-et mustrálnak
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
Elsőre már-már bamba, de mennyire adja az Alfa Romeo 1600 GTA
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
De Tomaso Pantera: 5800 köbcenti, nyolc henger
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar
A martinis matricázás most épp csak nyomokban látszik a Chevron B16-on
Fotó: Lendvai Zsolt / Totalcar