Egy szürkéskék, egynégyes turbó Vitara, összkerekes, ülésfűtéses példány, rendesen kistafírozták, igaz, csak kézi váltó van benne. Egy GLX, ami jó darab, de annyira azért nem különleges, hogy külön, kordonokkal lekerített, műfüves, biztonsági őrös helyet kapjon az Újbuda Center tömött parkolójában.
Jubiláló példány, ez az 500 ezrediknek legyártott esztergomi Vitara, ami valljuk be, szép szám. Csak hogy érezzük: az SX4 és az újabb Swift sem érte el ezt a mennyiséget. Ebből viszont 2015 tavasza óta, azaz négy év alatt meglett a félmillió.
Persze, kár lenne keresnünk ezt a Vitara-mennyiséget az útjainkon, mert a legyártott mennyiség java része exportra megy, főleg Európába, de a Dominikai Köztársaságba, Guatemalába és a Vanuatu szigetére is innen viszik az autókat.
Nálunk tavaly például 11 127 darabot adtak el belőle, ezzel ez még mindig a magyarok kedvenc autója, összesen pedig 31 658 darabot adtak el itthon, a nálunk készült Vitarákból.
Ha így megy tovább, rövidesen ünnepelhetjük a kerek egymilliót is.