A Japanese Classic Cars Show ötlete sok rajongó érdeklődését felkeltette, hiszen ennyi különlegességet talán még Japánban is ritkán lehet látni egy helyen!
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Vukmann Attila az eredeti állapotú japán klasszikusok köré szervezte a kiállítást. Ez az egyik legújabb szerzeménye, egy 1987-es Toyota Corolla AE86 Portugáliából, már magyar OT rendszámmal.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Ha választani kellene a kettő közül, a Honda rajongók többsége Senna autóját vinné haza, mégis jó lehetőség volt összehasonlítani a két generációt. Tényleg, hány fekete NSX-et láttatok eddig?
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Ritkán lehet Honda Integra Type R-t látni, Pécsett legalább három volt. Egy USA kivitel (Acura RSX) mellé egy japán belpiacos és egy európai változat is jutott, de a parkolóban is érdemes volt körülnézni!
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Az internet világában is nagy élmény a saját szemünkkel látni, és a gyerekeknek is megmutatni a régi idők nagy dobásait.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Öröm látni, hogy milyen sokan tartják bomba formában a veszélyeztetett sportautókat.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Tematikus termekben kaptak helyet a márkák, a hangulat a Retropartyzánokét idézte, a kiállítókkal, a családtagokkal és a vendégekkel együtt közel 7000 ember fordult meg a csarnokban.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Sokan most látták először élőben a kedvenceiket, például a Honda S2000-et, de azok sem tudtak betelni velük, akik japán autós körökben mozognak. Hiánypótló és emlékezetes volt ez a rendkívüli esemény.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Fiatalokat, időseket, lányokat és fiúkat is megmozgatnak a filmekből is ismert sportautók. A Mazda RX-7-esek jól öregednek, az FD-ről nem sokan gondolnák, hogy 32 évvel ezelőtt mutatták be.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Vukmann Attila japán belpiacos, 1992-es Eunos Cosmója kimeríti az izgalmas ritkaság fogalmát. Bár a Mazda Xedos 6 annak idején gyakori volt a magyar utakon, mára nem sok maradt ilyen állapotban.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Jó ötlet volt, hogy a legtöbb autónak lehúzták az ablakát! A Cosmo kapta az első japán, szériagyártású, szekvenciális ikerturbós Wankel-motort és az első beépített navigációs rendszert.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Az Expocenterben látványosan rendezték el az autókat, a legtöbbet kordonok nélkül állították ki, a padlóra ragasztott szalagot többnyire tiszteletben tartották a látogatók. Nektek melyik a kedvenc Subaru Impreza generációtok?
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Ezért a kicsi, szürke szedánért megőrülnek az emberek, nem csoda, ez egy Mitsubishi Lancer EVO III, és a teremben ott volt még a IV-es, a VI-os és a X-es is, utóbbit egy külföldi rajongó hozta el.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Ha kétségeink lennének, hogy megszállott Mitsubishi rajongóról van-e szó, a belpiacos Legnum műszerfalán gondosan elhelyezett modellek azonnal eloszlatják...
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Ezt az 1983-as Toyota Celicát annak idején a német H.P. Schwan cég alakította át kabrióvá gyári jóváhagyással és garanciával, igaz, egy vadonatúj Volkswagen Golf áráért.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Annak idején nem volt különösebben sikeres, mára keresett és elképesztően drága lett a negyedik Toyota Supra. A típus guruja, Bácsi Gergő a szakértői beszélgetések után saját előadásában is mesélt róla.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Átlagos japán kupéból először driftautóvá, majd kultuszautóvá vált a Toyota Corolla AE86, vagyis az idén 40 éves Hacsiroku. Lenyűgöző példányokat lehetett megcsodálni.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A Hacsik legnagyobb hazai szakértője, Doman Zoltán is elhozta a saját kedvencét...
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
... akárcsak Karotta, aki a Hangyásszal erősítette a versenyautók felhozatalát. A háttérben Vukmann Attila USA piacos Datsun 240Z-je teremtett kontrasztot.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar