Vukmann Attila másodszor szervezte meg a klasszikus japán autók fesztiválját a pécsi Expo Centerben, ahol a látogatók mindenből egy kicsit többet és jobbat kaptak. Mi sem hagytuk ki!
Idén a belső csarnokokban még több autót láthattunk, összesen 110 japán klasszikust állítottak ki.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Az idei rendezvény számomra egyik legkülönlegesebb autója egy Belgrádból származó, 1969-es Mazda 1500 volt.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Giorgetto Giugiaro formaterve egy kicsit hasonlít a korabeli BMW-kre, mégis egyedi karaktere van.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Karotta Hangyásza megint előbújt rejtekhelyéről, a látogatók össze is hasonlíthatták egy gyári állapotú Z-vel.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Egy Nissan Figaro is szokatlan látvány, pláne kettő! A Micrára épült különlegességből 20 073 darab készült.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Illik a hangulatához a fejtámla utólagos díszvarrása. A négyféle külső szín a négy évszakot jelképezte.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A háromfokozatú automatával kínált 1,0 literes, négyhengeres turbómotor 76 lóerős, a nyitható tető alapáron járt.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Japán tuningstílus szerint alakították át ezt az MX-5 NA-t, jól áll neki a Sleepy Eye!
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Ha az MX-5-nél is kisebb roadster kell, neked találták ki a Suzuki Capuccinót! Ez egy 1993-as példány.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A 657 köbcentis, háromhengeres, 64 lóerős turbómotor bőven elég a nagyjából 700 kilós aprósághoz.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A Mitsubishi Colt GTi-16V 1990-ben kapta meg az 1,8 literes DOHC motort (4G67) 136 lóerővel.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Célszerű, ergonomikus belső a nyolcvanas évek végéről, illetve a kilencvenes évek elejéről.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Ez az 1990-es GTi-16V hároméves kora óta fut Magyarországon. Érdemes volt vigyázni rá!
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A kilencvenes évek Celicája és MR2-je ráébreszt, mennyire furcsa, mégis menő volt a bukólámpa.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A tisztán elektromos RAV4-et 1997 és 2003 között Kaliforniában lehetett lízingelni, összesen 1484 darab készült.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A Subaru Legacy rali-, a Nissan Primera túraautóként futott be sportkarriert.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A kilencvenes évek két vágyott japán limuzinja, a Mazda Xedos 6 és a Mitsubishi Sigma még ma is megmozgatja a rajongók fantáziáját.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A kiállítás egyik vívmánya, hogy kordonok nélkül lehet megnézni az autókat, és néha még a tulajdonost is el tudjuk csípni néhány szóra.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Európában kevésbé ismert a Mazda luxusmárkája, pedig az Eunos Cosmo egy kívánatos kupé 1990-ből.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A világ első, GPS navigációval rendelhető autóját messziről felismerni a tető púpjáról.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Mai szemmel is látványos a belső, és már a kijelző is ott van a középkonzolon.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Mindig kiváló sportautó volt, manapság is nagyra értékelik az NSX első generációját.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Gyárilag légterelő nélkül szállított, svájci piacra szánt, negyedik generációs Supra.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Mintha csak egy korabeli nemzetközi autószalont látnánk, sok, egykori álomautóból többfélét is hoztak a gyűjtők.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Attila idén korszakok szerint helyezte el a típusokat. A Mazda RX-7-et sokan a Gran Turismóban ismerték meg.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A JCCS megmutatta, milyen élénk itthon a japán autós kultúra, pedig egyáltalán nem könnyű ínyencségekhez hozzájutni.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A kilencvenes évek közepén a 200SX (S14) mellett a Nissan kínálatában R33-as Skyline-alapú kombi is volt.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A kiállítás a gyári állapotú autókra fókuszál, de egy kis tuning a japán kultúrkörben mindig belefér.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Sokan még a Nissan Stagea nevét sem hallották, kiváló alkalom volt, hogy lássanak egyet élőben!
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A büszke tulajdonos az 1:18-as méretarányú modellt is kiállította.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A Honda CR-X del Solt az egyedi tetőmechanika tette emlékezetessé.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Az idei JCCS egyik nagy dobása ez a Subaru sor volt. Az egyforma színű ralilegendák körül csak ebédidőben volt ilyen kevés nézelődő.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A kiállított versenyautókat a színpadra hívott versenyzők sztorijai tették még élőbbé.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A ralipályák mellett leginkább filmekben és videójátékokban lehetett látni a Mitsubishi Lancer Evo generációit.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Az elmúlt időszak sportautói nélkül nem lett volna komplett a válogatás.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A Honda Civic Type R teljes palettája mellől a legendás S2000 sem hiányozhatott.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Az Expo Center körül is bőven volt látnivaló!
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A Toyota Celica GT-Four neve az összkerékhajtásra utal, de 2,0 literes turbómotorja miatt legalább olyan vonzó.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Annak idején a gyártók még szerették ráírni az autókra, milyen finomságokkal zsúfolták tele őket.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Gyűjtői körökben kevésbé népszerű, éppen ezért is izgalmas típus a Subaru Legacy.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Piros bukólámpás kupéból volt bőven az egyik csarnokot kiváltó sátorban, ahol a nyolcvanas évek volt a téma.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A Mazda (RX-7 FC) Wankel-motorja mindig tartogat meglepetést az Otto-motorhoz szokott szemnek.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Egykor tele voltak vele az utcák, mára alig maradt mutatóba a csinos Mitsubishi Coltból.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Az Európában is kapható 929 (HB) kupét bukólámpával különböztette meg a Mazda a limuzin változattól.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A Mazda 121 ugyan 1991-ben jelent meg, de ott volt a helye az 1982-es Honda Jazz és az 1981-es Honda Motocompo mellett.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A modellek itt is feltűntek, igaz, a két apróság nem egyforma méretarányú, ami nem von le az értékükből.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Szintén Svájcból költözött hozzánk ez a minimális felújítást igényelt, mesés Toyota 4Runner.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A háziasszony, Hajas Imelda mellett drift taxi is szórakoztatta a közönséget.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A Nissan 200SX ebben a műfajban is nagyon népszerű.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A kei car kategória itthoni bevezetését sokan támogatnák...
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A felhőszakadás sem szegte a látogatók kedvét, volt olyan időpont, amikor 300 darabbal megtelt a hobbiautók parkolója.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A hétvége során folyamatosan cserélődtek a vendégek autói, itt ezernél is több féltett kincs fordult meg.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Nem árt, ha van valami egyedi az MX-5-ön.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Megbújik a többiek között, pedig a vászontetős Mazda RX-7-nek nem volt párja Pécsett.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Variációk Toyotára: a márkarajongás nem kor- vagy évjáratfüggő.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Egy felirat, ami minden fanatikust összeköt.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Munkaeszköz létére a parkoló egyik legvagányabb autója volt ez az L200.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
Tisztelegjünk ennek a Nissan Laurelnek...
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
...és ennek a Bluebirdnek a tulajdonosa előtt!
Fotó: Balogh Bence / Totalcar
A forgalomban ritka, a JCCS parkolójában gyakori jelenség volt az első Lexus IS.
Fotó: Balogh Bence / Totalcar