Készítsen Ön is TotalCart! - értékelés

2004.03.04. 13:59

  Ka (Megyes-Szigeti)

< > Winkler Róbert : Kicsit önparódia jellegű munka, de tartunk tőle, hogy komolyan gondolták. Rossz a hang (a beépített mikrofon hátránya), az operatőri munka is elég Monty Python. Van azért jó része is, a női szemmel, de összességében kicsit nyomasztó, hogy az anyag nagy része egyetlen szűk parkolóhelyen játszódik. 2 pont

Nínó Karotta : Nono! Vannak itt nagyszerű ötletek gazdagon: videojáték pontszámok sikeres manőverezéskor, táskarádió mellett álló bérnő, vicces rejtvény, kedves gyermek, pompás kibocsátás-szemléltetés és mindenek felett a belső égésű motor rituális kivégzése. Kár, hogy olyan irgalmatlanul hosszú és lassú, különben magasabbra jutott volna. 3,5 pont.

J.F. : Olyan hosszú, mint egy ebéd nélküli vasárnap. A stílus nem tetszik. Rettentő sok duma, erőlködés, izzadságszag. Sabrina (Boyz,Boyz,Boyz), az Első Emelet és a csajozás viszont bejött. Inkább ezt csináljátok, mint autóbemutató filmet. 2-es.

Rácz Tamás : Egyedi ötletek érdektelen meg valósítása, 2,5 pont.



  Krízis (Kati-Georgopulos)

< > Winkler Róbert : Egyetlen játékfilmes versenyzőnk egyben a februári/késve leadott pályaművek-forduló egyértelmű győztese. Jó forgatőkönyv, vicces párbeszédek, kiváló színészi-operatőri munka és vágás. Szépek, és a házimozi-kategóriában igényesek a filmtrükkök, izgalmasak az üldözések. Jó kis mozi. - 5 pont

Nínó Karotta : Egy éve készülünk valami hasonlóra, de sose csináltuk meg, elkényelmeskedtük. Minden ízében zseniális, minden kockája nagyszerű. Némileg túllóg a műfaj határain, de melyik remekmű nem? Földig hajolok az alkotók előtt - ez maga az öt csillag. 5 pont.

J.F. : Erről azt hiszem nem kell sokat mondanom. Egyszerűen marhára tetszett. Az ötlet, a kivitelezés, az aprólékos kidolgozás_ Szóval profi. Annak ellenére, hogy nem konkrétan autóteszt - bár van benne bemutató rész -, és kicsit később érkezett meg, mint a többiek, megadom neki az 5-öst. Piros tollal beírok még egy apró csillagot is a készítők ellenőrzőjébe.

Rácz Tamás : Hehe, 5 pont, reszkess, Skodri!



  Lada 2106 (Maráz-Csapó)

< > Winkler Róbert : Jó, hatásos vágás, jók a műsorvezetők. Jó a zene, a csomagtartós poén (ha annak szánták) zseniális. Bár tudomásunk szerint védőgáton autózni tilos, alapvetően nagyon tetszik az alkotók felfogása, a közbeiktatott feliratok és a vas egyértelmű szeretete. erős 4 pont

Nínó Karotta : A műsorvezetés tényleg jobb az átlagnál, én lényegesen bénábbnak indultam. Értékes pluszpontot hoz a Winklernek címzett diszkrét benyalás az Utónévkönyvvel, ha egy csokor répa is befért volna a kesztyűtartóba, dobogó is lehetett volna belőle. A külső képekkel ez a stáb is spórolt, hiába, minket is Bence tesz naggyá.

J.F. : Jó volt. Érdekes ötletek, ügyesen megoldva. És persze végig dübörgő rock zene. A magas műsorvezető hangja-beszéde roppant magával ragadó. Tetszett a kesztyűtartó kibelezése - talán mert az én autómban is sok szemét van állandóan -, és a csomagtartóban rekedéses történet. A Harmadik műszak c. sorozat soundtrack-jéről nem is beszélve. Mindenképpen ajánlom a megnézést. 4-es.

Rácz Tamás : Csak a kesztyűtartó kipakolása, az egyik műsorvezető igen különleges orgánuma és valami meghatározhatatlan jó érzés maradt meg bennem, miután hátradőltem a film megtekintése után. 4 pont.

Gruber Gergely : Inkább Én Autóm-bemutató, mint teszt. Mind közül talán a legkriminálisabb hang, a Micra ugyan kevésbé érthető, de ott nem is ez a lényeg. Az autó szeretetéért adok egy 2-est, de ez minden.



  Lada 2104 (Marincs Attila - Erdős Ádám - Krnács Viktor)

< > Winkler Róbert : Nem egyértelmű, hogy ez autósműsor-paródia, vagy komoly. Az autóról érdemi információt nem kapunk, a vágás elég szörnyű. A csomagtartó lecsukása nagyon jó, de az inkább a nagyfater érdeme. Valószínűleg nem paródia, hanem komoly. 2 pont

Nínó Karotta : Ilyen az, amikor nem nagyon van mit mondani az autóról, de valamivel ki kell tölteni az időt. Kevés és csupa nyilvánvaló tény, éneklős beszédmodor, fiatalság. Akik többet dolgoztak vele, azoknak jobban is sikerült. 2 pont

J.F. : Csuklóból szórakoztat. Bár kicsit erőltetett a viccelődés, néha előjön egy-két spontán beszólás ami kompenzál. A műsorvezető kicsit túljátssza a szerepét, és sokat beszél, keveset autózik, de nekem mégis tetszett a műsor. Mindezek ellenére nem szeretném még egyszer megnézni. Adok rá egy 4-est.

Gruber Gergely : Ez egy nagy kerek négyes. Nem tudom miért, hiszen a műsorvezető nyegle stílusa dühítő is lehetne, az autóról sem tudunk meg szinte semmit, én mégis könnyesre nevettem magam rajta. Valószínűleg jó pillanatban néztem, ez is hozzájárult a lelkesedéshez, de bejött, és ez a lényeg.



  Lada 2105 (Molnár-Kántor)

< > Winkler Róbert : Ígéretes kezdés után erős visszaesés. Jó lett volna a Taki bácsi-vonal, és mindenképpen dicséretes, hogy az alkotók maguk énekeltek. 3 pont

Nínó Karotta : Az úgy kezdődött, hogy volt egy jó ötletünk. Több nem is. Ráadásul azt mondani, hogy a Zsiguli a Fiat 124 modernizált változata volna, az egyenesen megbocsáthatatlan. Ha így modernizálna téged anyukád, évekig zokognál, édes fiam. Különben jó átlagos munka volna. 3 pont

J.F. : Értem, hogy paródiának indult, de valahol elveszett a vonal. A Best of Communism elnyom minden érzéket, de ez így van jól. Típus ismeret tökéletes, Lada szeretet példás. Viszont sok a statikus duma, kevés a haladás. Az a baj az ilyen mindenki által ismert - legalább egyszer mindenki ült Ladában az országban - verdák bemutatásával, hogy feleslegesen sok idő megy el a külső-belső magyarázattal. Az ilyenekkel menni kell keresztbe-hosszába, ha már hátul hajt. 3-as.

Gruber Gergely : Erős kezdés, dögunalmas folytatás. Nem ment végig, de a főcím miatt 1,5.



  Lada 2107 (Piros-Lugosi)

< > Winkler Róbert : Annyira sajnos nem vicces, pedig az elején nagyon bíztunk bennne. A szakmai oldal se túl erős. Még a hosszas csapatással együtt is csak 2 pont

Nínó Karotta : Jó kezdés, a kockaságot illusztráló klip szép munka. Kiegyensúlyozatlan műsorvezetői teljesítmény: az egyik percben ügyes, jó beszédű, természetes, a következőben hangoskodó ripacs. Szerencsére ez ritkább. Összecsapottság-gyanús, de voltak jó pillanatai. 3 pont

J.F. : Erőltetett, túlbuzgó akarás. Nem sikerült jól. A duma rendben lenne, de valahogy mindig akkor akad el, amikor pont poént várnék, és ami jön az nem vicces. A saras forgolódás jó lett volna, de nem volt benne izom. Ja, és feleslegesen hosszú. Scooter népszerű zenekar, díjaztam itt is, de minden Ladás szeretetem mellet csak gyenge 3-as a műsor.

Gruber Gergely : Hosszú és unalmas, de legalább a csapatás ott van belőle. A zenék se jönnek be, végig se ment, tényleg csak a dagasztás miatt 1,5.



  Lada Pickup (Samu-Móró)

< > Winkler Róbert : Micsoda pompás grafikai trükkök! És milyen jó nyitás a dombóvári klip! Szép a vágás, profi az operatőri munka, még szép körfahrt is volt. A tesztjármű-választás is kiváló. Meg a csapatás is szép. 4,5 pont

Nínó Karotta : Kedves nézők! Ez jó! Jó téma, jó képek, jó zenére jól vágva. Külön érték a szociográfiai vonal, az egész úgy kiváló, ahogy van. Némelyik felkonferálás kicsit fésületlen, de még az se árt neki. Egyik kedvenc. 4,5 pont

J.F. : Billy Idol rulez! A bemutató kiváló, a riport a készítővel is nagyon jó. Tényleg. Szövegek gondolom előre megírva, de az elmondáson nem érződik a magolás. Az egész műsor hangulata közel állt hozzám. Bár szívesebben néztem volna a fiúk helyett lányokat a platón. Ilyen műsorból kellene sok. 5-ös.

Rácz Tamás : A TotalTrain és a Skodri versenytársa a küzdelemben, 4 pont, a fránya módon tökéletes Skodri miatt.

Gruber Gergely : Csodás autó, remek helyszín, jó társaság. Korrekt munka, de szórakoztatónak nem találtam, ezért 3.



  Lada Samara 1300S (Steiner - Zeller - Dóri - Hunor - Szabó - Szabó)

< > J.F. : Eye of the tiger faszentos a Szamár bejöveteléhez. Alaphangulat adott. De aztán sajnos elszálltak a srácok. Nagyon elmentek konzerv-marketing duma irányba, és mindezt karótnyelt stílusban. Uncsi. A beszállásnál végre megtört a jég. Elengedték magukat, és kezdett érdekes lenni_ Egy darabig, mert aztán megint beunalmasodott. Ez a hullámzás jellemző végig. Maradjunk a 3-asban, és akkor nincs sértődés, jó?

Rácz Tamás : Jószándékú, felkészült, de túl gyakorlatlan és jellegtelen kísérlet az orosz csoda bemutatására. 3 pont.

Gruber Gergely : Ezt nem bírtam végignézni, ettől még lehet benne poén, csak nagyon elrejtették.



  Mazda vs Ford

< > Winkler Róbert : A kezdés másfél percnyi ütős klip kezdésnek a két csótányról. Nagyszerű az operatőr és a vágó. Jók a műsorvezetők, de lehetnének kicsit pörgősebbek. A lagnagyobb hiba a terjedelmi korlátok be nem tartása - lényegesen jobb lenne a pályamű, ha kivágnának öt percet, még akkor is, ha az esetleg fontos öt percnek tűnik. A lényeg, hogy öt lassú percet kell kivágni. Jó, jó, két teszt volt egyben, de a 2x7 még mindig csak 14, az anyag meg 16. - 3.5 pont, mínusz öt perccel 4

Nínó Karotta : A pályázat talán legszebben és legötletesebben komponált képei - de nem mindig. A hosszú bevezető klip jó, kár, hogy ellőtték rá az összes külső képet, így a duplaanyag közepe megfeneklik. Sok ennyi perc egyszerre, pláne ilyen mozgásszegényen, de nehéz is egyszerre alaposan feldolgozni több autót. A szöveg kellemes csak sok, a debil gyerek nem vicces, még így magunk közt sem. A Scorpionsra komponált ökumenikus epilógus könnyfakasztó. Jó irányba indultatok, de túlvállaltátok magatokat. Éljen az operatőr! 3,5 pont

J.F. : Az eleje a Solaris zenével nagyon rendben van, bár túl hosszú. És ez a hosszúság elmondható az egész műre. Ötletek rendben, műsorvezetők rendben, az unalmat a terjengőzés okozza. Ja, és a Fordos srácnak üzenem, hogy nem hiszem el, hogy úgy kényelmes neki vezetni, ahogy azt teszi. A Mazdás konferanszié kicsit álmatag. Több lazaságot kívánok neki. Hülyegyerek jó volt. 3-as. Ha megkapom a rajtoltató hölgy paramétereit, ez még lehet jobb is.

Rácz Tamás : Erős kezdés, bizonytalan folytatás: 3 pont.

Gruber Gergely : Nagyon hosszú, ennek ellenére simán végigbírtam. A THC-szint ugyan itt is gyanús, a Fordos műsorvezető nem túl jó, a Mazdás viszont remek, amint utóbbi autója is az autóipar egyik igazi csodája. (km-es poén). A végén azért javít az Escort tulajdonosa, az általa levont következtetés fenomenális. 4.



  Micra

< > Winkler Róbert : Az egyetlen teljes egészében pszichedelikus pályamű. Nincs nálunk drogszonda, de ez már tényleg több mint gyanús - a műsorvezetők néha még makogni is bajosan tudnak. Ezt ellensúlyozza a jó zene, amitől végképp nem érteni, mit mondanak. Iszonyú a hang - valószínűleg ezt vették fel a legsittesebb kamerával. Egyik személyes nagy kedvencem. Semmi köze egy rendes autóteszthez, épp ez benne a szép, igazi parttalan ökörködés. Szerintem ilyet se olyan könnyű csinálni, mint sokan gondolnák. 4 pont

Nínó Karotta : Vidám kis etűd, de tipikusan abból a kategóriából, amit szórakoztatóbb lehetetett csinálni mint nézni. Tartalma gyakorlatilag nincs, pechemre az elhangzott nyolc szó egyikét sem értettem. A rasztahaj csak erősíti a cannabis-gyanút, anyunak meg ne mutassátok. 1 pont

J.F. : No igen, ez nagyot ütött. Ezt a műsort többször is megnéztem, hogy tényleg az-e aminek látszik, és arra jutottam, hogy nagy valószínűséggel az. Egyetlen mondatot sem értek a szövegből. Néha el tudok kapni egy-egy szót, de a végig dübörgő zene mindenért kárpótol. Az autó egyébként nem érdekelt már az első 2 perc után, de mindenképp megnéztem a srácok küzdése miatt, hogy ilyen állapotban mit lehet kihozni egy autó, és egy kamera párosából. Nem tévedtem: a végén a low rider várható volt - vágod?. Mindenképp 5-öst adok rá, bár még mindig nem értem milyen céllal indult a forgatás.

Rácz Tamás : Nem tudom miért, tán a spéci szubkultúra okán, de nehezemre esett végignézni. 3 pont, mert lehet, hogy bennem van a hiba.

Gruber Gergely : Egyik legnagyobb kedvencem. Party utáni vasárnapon nem érdemes autótesztet csinálni, az eszetlen roadmovie-nak viszont kedvez ez a tudatállapot. Érdemes megjegyezni, hogy a siralmas technika használata ellenére valószínűleg ez volt a legdrágább film, nem gondolom, hogy az autó összetörése betervezett lépés volt. Az azt követő szitokhalom lehet, hogy idővel kikerül zene nélkül, és akkor Marsi apuka és a tudakozópanasz méltó vetélytársa lehet. A zene végig király, hatalmas ötös.



  Mondeo 1.8 TDI (Sulyok Zoltán - Ifj.Sulyok Zoltán - Eszenyi János)

< > Winkler Róbert : Mindenképpen dicséret és elismerés övezze az apukát, aki az utolsó pillanatban beugrott műsort vezetni pályázó gyermeke helyett, és még hülyéskedni is hajlandó volt. A vágás és a zenék arra utalnak, hogy a rendező élvezte az utómunkát, de a helyszíni stáb (aki forgat) még fejlődhet. A zenébe kevesebb fuck is elég lett volna. 2 pont

Nínó Karotta : Komikusan miszlikbe vágott nyitóképek után váratlanul pompás Morpheus-bőrkabát és rövidített Hulk Hogan-bajusz. Aránytalanul hosszú az eseménytelen ácsorgós-dumálós rész, ettől unalmas lesz, pedig - mint a végén váratlanul kiderül - volt kép dögivel. A vágás az elejét leszámítva meglepően jó. Ügyesebben kellett volna elosztani a mozgalmas részeket, és kihagyni a kisautó megalázó lebüntetését a végéről. 3 pont

J.F. : Jól indul. Ütős zene, jó vágások, brutális beköszönés. Király! Kicsit marketinges a duma a sok "kellemes", "gyönyörű" és egyéb szinonimák használata miatt. Terjengőzős monológ sorozat, viszont a közbe be-belépő zene remekül tartja a figyelmem. Nélküle már elaludtam volna. Így nem bántam mikor vége lett. Ha jól tudom a forgatás után elhalálozott a motor az autóban, így kicsit kötelességemnek érzem feljebb értékelni, kárpótlásul. Ezért 3-as.

Rácz Tamás : A világ legóvatosabb autótesztje, 2,5 pont.



  Moszkvics (Pásztor Róbert - Pistár László - Széles Timúr - Zsíros Szabolcs)

< > Winkler Róbert : Ambíciózus kísérlet. Jó a nyitó Debrecen klip és összességében nagy dicséret illeti a vágást. A hang felvétele vagy keverése sajnos sokat ront a beszéd érthetőségén. Alapos az autó bemutatása, jó az operatőri munka. Egy kicsit kevés az akció, az is későn jön. Akkor viszont annál jobb, főleg a kockalada dinamikája dobja fel a végét. Jók a zenék is. 4 pont

Nínó Karotta : Minden klip jó, a képi megvalósítás jobb az átlagnál. A külső bemutatás képileg remek, a szöveg is alapos, csak több benne a "robosztus" a kelleténél, ami igazából robusztus. A Red Hot Chili nálam már eleve megér 4 pontot, de nem illik szöveg alá énekes számot keverni, mert árt az érthetőségnek. Van stop trükk, fahrt és blörözés, aki nem tudja mik ezek, az végképp tisztelje az alkotókat amiért megcsinálták. 4 pont

J.F. : Remek zenék, és az autó is szép. Szaktudás megfelelő, előadásmóddal sincs baj, csak kicsit sok. Nem elég pörgős a műsor a háttérben dübörgő zenéhez. És csak nem akar elindulni az a Moszkvics, pedig a lábam már az összes képzeletbeli pedált tapossa a Red Hot zenéjének ritmusára. Duma-duma-duma. Aztán egyszer csak mégis elindulnak. De ekkor már ez sem segít. A műsor végén levő felszabadult havas őrjöngés miatt megérdemli a 4-est.

Rácz Tamás : Debrecen közel áll a szívemhez, a Moszkvics kevésbé. Összeszokott csapat kicsit lassú, de igényes műve, 4 pont.

Gruber Gergely : Jó autó, részletes bemutatás, de a szöveg mögött üvöltő Kiedis élvezhetetlenné teszi a műsort. A befektetett energia miatt 2,5, de inkább nem nézném újra.



  Off Roadozás

< > Winkler Róbert : Az egyetlen némafilm, de ettől még akár jó is lehetett volna. Sajnos azonban a többiekhez képest amatőr az operatőri munka, a vágás egyenesen értékelhetetlen. És ha már így jártunk, kicsit látványosabb dolgokat is lehetett volna csinálni a Landyvel. - 2 pont

Nínó Karotta : A home videó kategória képviselője: 8 perc vidám dagonya egyszerű tüci-tücire vágva, pár felirattal, egyetlen szó nélkül. A Winkler véleménye a mérvadó, ő a házi elakadás-illetékesünk, de az anyag mint pályamű nem értékelhető. 1 pont

J.F. : Ez nekem nagyon nem jött be. Nem szólt semmiről, csak céltalan autózásról. Bár én is szoktam ilyet csinálni, nem hiszem, hogy bármilyen pályázatra elküldeném a felvételét. Kemény bukta lenne nálam, de a Scooter miatt kegyelem 2-est kap.

Rácz Tamás : Alternatív módon jó, szívesen végignézném egy masszív buli után, hajnalban egy fotelben kókadozva a Spektrumon. Ha akarom 1, ha akarom 5 pont. De inkább akkor 1, mert megvernek a kollégák.

Gruber Gergely : Ez annyira ciki, hogy pontozni sincs kedvem.