Készítsen Ön is TotalCart! - értékelés

2004.03.04. 13:59

  Renault 4 (Boda - Pohorilják)

< > Winkler Róbert : A nyitó névinzert különleges csemege. Alapos és elég érdekes az autó bemutatása, ez volna az alap, ami a többi műből hiányzik, az alaposság és az érdekesség. Jó a lowrider-poén, és vidám a visszafogott műsorvezető. 4 pont.

Nínó Karotta : Én is kedveltem, főleg a tesztelő és a teszt tárgya közötti meghittség miatt, ami mégse merényelte meg az objektív képalkotást. Kicsit lassúdad és képszegény, de jó. 3,5 pont

J.F. : Vicces ötletek, jól megoldva. A műsorvezető kicsit vonatatott, de legalább szép komótosan érthetőek a poénok, nem vesznek el a nagy röhögés közben. De emiatt az egész műsor kissé belassult. Ráadásul sok a szöveg is. Mindezek ellenére látszik, hogy átgondolt munka, nincs összecsapva. Még néhány ilyen műsor - remélem nem fogynak el a fapofás poénok - és profi csapat rázódik össze. Máté Péter nagyot üt. Erős 4-es.

Rácz Tamás : Testszett, a Bakancs jó választás, számomra valahol a nő és a kutya után jön a mindig hatásos témák sorában. 4 pont.

Gruber Gergely : Kedves autó, kedves emberek, néhány ütős poén, amikért érdemes megnézni, de összességében azért kicsit lassú. 3,5



  Siemens (Szabó - Szlivka)

< > Winkler Róbert : Ötletes zene, lelkiismeretes bakterzaklatás. A műsorvezetők kiváló eszelősök. A vágás profi, illetve inkább koncepciózus, amatőr cuccon. Pont azt az 5 percet kéne kivágni, amivel túllépték a 7 perces limitet. A csótányos poént újra kellett volna venni, mert így nehezen érthető. 3 pont

Nínó Karotta : Sok ötlet, túl sokat akarás, saját szavaink túlzott szeretete és az ezekből fakadó terjengősség. A legalaposabban megszervezett anyagok egyike, profi masinisztával, hangbemondással, kellékekkel, élő állattal. Mindez feleennyiben, dupla tempóval pazar lett volna. 3 pont

J.F. : Nagyon nagyon nagyon nagyon hosszú. Nem lehetett kis meló már a vonatra jutás sem, nemhogy menni vele, meg a hangosbemondóst lefizetni, de akkor sem tudtam végignézni ezt sem. A tudásanyag - valószinűleg - rendben van, de számomra ellenőrizhetetlen, mivel semmit sem tudok a vonatokról, még csak nem is ültem vonaton. A lazaság, és a bátorság miatt 3-as.

Rácz Tamás : Sajnos a Skodri lesöpörte a pályáról, így csak 4 pontot tudok rá adni.

Gruber Gergely : Ezt nem tudom megítélni. Szépen indul, jól néz ki a vonat, de mégsem tudom mi van benne, mert nem néztem végig. Elnézést, nem érdekelnek a vonatok.



  Skoda 120 GLS (Csákány-Csontos)

< > Winkler Róbert : Igazán érdekes dolgokat nem tudunk meg az autóról, csak amit bárki kikövetkeztethet, ha beleül. A műsorvezető bármilyen tévében megállná a helyét, jól beszél és ad elő, de vagy jobban fel kellene készülnie, vagy egy jó szerkesztő kellene mögé. Igényes munka, van fahrt (másik mozgó autóról készített menet közbeni felvétel) A nagyszerű csigás jelenet, a cseh Nena-feldolgozás és a lelkismeretes munka miatt 4 pont.

Nínó Karotta : A pályázat egyik legjobb szakmunkája. Képileg és vágásilag messze jobb és alaposabb az átlagnál, az egész anyagnak kellemes ritmusa van. A tartalom tálalása nagyon jó, maga a tartalom volt kissé átlagos, de nagyon ügyes - és látszik, hogy munka van benne. 4 pont

J.F. : Kedvencem. A műsorvezető nagyon jó, de kicsit gyakorolni kell még az improvizálást. Csehszlovák Nena hibátlan. A vicces ötletekből biztosan sok ment kukába a vágásnál, az idő korlát miatt, de nagyon jó lett a végeredmény. 5-ös.

Rácz Tamás : Őszinte szeretet autó és gazdája között, kellemes filmecske, végig fenntartotta az érdeklődésemet. 4,5 pont.

Gruber Gergely : Az erőlködés szép példája. A műsorvezetőt viszont szerintem azonnal átveszi bármelyik kereskedelmi tv, Brad Pitt-külső, Karottának öltözve. 1,5



  Skodri (Sztasák-Hochbaum)

< > Winkler Róbert : A szerkesztőség már az első nap legalább ötször megnézte. Egyértelmű közös kedvencünk. Profi az operatőri munka, a vágás jó lehetett, amíg el nem csúszott a hang, a hang egyébként a külön mikrofonnak köszönhetően jó. Elejétől végéig jól kitalált és megvalósított mű, aminek még hangulata is van. Ráadásul a Velvet munkatársai is beleszerettek a srácokba. Ha még az autóthoz is értenének, kevés is lenne az 5 pont.

Nínó Karotta : Autósszakmai szempontból értékelhetetlen, minden szava sületlenség. Ugyanekkor a legvidámabb, legjobb zenéjű, legfelszabadultabb, spontán és átgondoltan egyaránt vicces anyag, amibe sok-sok munkát is beleraktak. Remek. 4,5 pont

J.F. : Az aduász. Teljesen értelmetlenül kiváló pályamű. Nagyon jó poénok, vicces stílus, érthető beszéd, jó zenék. Skoda ismertek bővítése is rendben van, ahogy a fúvós zenekar felépítése is. Többször megnéztem, és még fogom is. 5-ös.

Rácz Tamás : Mindent visz, ha főzéstanfolyam-pályázatként, ha koncertfilmként, ha tévéjátékként, ha operaként kellene értékelnem, akkor is 5 pontot kapna.

Gruber Gergely : Ez érdekes. Profi munka, jó zenék, ütős poénok, laza műsor, jó kocsi: mégsem tudtam felszabadultan kacagni nézés közben, valahogy nem tudtam átérezni a hangulatot. A képi trükköket is soknak találtam, lehet, hogy megköveznek érte, de nálam ez csak 3, ha a munka oldalról közelítem, akkor 4, úgyhogy maradjunk 3,5-nél.



  Suzuki Swift Sedan 16V (Molnár-Kántor)

< > Winkler Róbert : Van benne kutya és Scatman, a fennmaradó rész sajnos nem túl erős. Elég lassú anyag, a lassúság pedig sajnos a kézifékes csapatásban is felütötte fejét. Vagy alaposabban kellett volna bemutatni az autót, vagy legyenek viccesebbek a kiegészítő részek, vagy durvább a csapatás. Enyhítő körülmény a KelJ.F.el, anyám a sírodból kezdetű dal háttérzeneként történő felhasználása. 3 pont

Nínó Karotta : Ha nem is lenyűgöző, de az átlagnál alaposabb iparosmunka, kellemes részletmegoldásokkal. Én tulajdonképpen inkább kedveltem. 3,5 p

J.F. : Az a baj szerintem, hogy a műsorvezető alaphangon vicces srác, de a felvételnél valamiért azt hitte, hogy a komolyabb oldalát kell mutatnia, és ebben a komolyabb oldalban próbált meg vicces lenni. Na, ez nem sikerült. Úgy is mondhatnám ahogy a valóságsókban kiszavazottakat szokták szidni: nem adta önmagát. És ettől izzadságszagú lett a műsor. Törésteszt Karmina Buránával bejött. Nem emiatt 3-as alá.

Gruber Gergely : Újabb jó példa arra, hogyan ne csináljunk autós műsort. A retriever kedves, úgyhogy legyen 1,5.



  Trabant (Lakó Róbert)

< > Winkler Róbert : A mezőny egyik legjobb kezdő képsora, tökéletes képek-vágás-zene. Bátor dolog ilyen szubkultúrában komolyzenét használni. A későbbiekben a műsor valóságos rémálom a katalógusképek mutogatásával. Ha ilyen motorokat és karosszériaváltozatokat nem találunk, inkább ne beszéljünk róluk, minden jobb, mint ez az unalmas, közszolgálatias izé. Aztán - a rendes operatőri munka felbukkanásával - megint jó lesz kép és vágás, meg a műsorvezető is elég mókás. 3.5 pont

Nínó Karotta : Valóban nagy kár a középső alámondott, állóképes részért, teljesen megöli az egész anyagot. Az élő duma kellemesen gyermeteg, jó pörgős, hangulatos. Szívem szerint külön pontoznám a valóban élőben felvett részt, egész más jönne ki. Ahogy az alkotók a végén meg is jegyezték, ilyenkor belefagy az emberbe a szar is forgatás közben - ezért ők nem forgattak eleget. Na így lehet elrontani valamit. 3 pont

J.F. : Szép képekkel indul, aranyos zenével. Örültem neki, de olyan hirtelen lett vége, hogy észre se vettem. Egyszer csak egy felolvasás közepén találtam magam régi képekkel. És milyen sokáig tartott. Hajmeresztő!!! Ilyet ne, soha, sehol. Maximum a különleges kínzási módok pályázatán, bár ez még oda is brutális. Itt elment a kedvem az egésztől. A műsorvezető enyhén Maksa Híradós, de vicces. Ha csak az ő része lett volna, nem lenne semmi baj. Marilyn Manson illik a Trabihoz, ahogy az előbb említett kínzás is. És a vége is hirtelen jött. Erős 2-es.

Rácz Tamás