Elképesztően szól Gordon Murray 12 500-at forgó V12-es Cosworth motorja verseny módban
Picivel 12 ezres fordulat felett még lead 667 lóerőt a biztonság kedvéért, ám 10 600 rpm-nél megvan a 425 Nm nyomaték is. Ahol a leghegyesebb sportmotorok leszabályoznak, ebben a szívó V12-ben még onnantól van 3000 fordulat, nehogy unatkozz.
A GMA T.50S Niki Lauda Gordon Murray pályázásra élesített szupersportautója. Más a karbon váza, vékonyabbak az acél futómű elemek is és az Inconel kipufogó is. Természetesen durvább az aero, a motoron pedig nincs se katalizátor, se változó szelepvezérlés. Ez a 4.0 V12 mindig leadja a maximumot, hiszen nem kell a forgalomban araszolnia.
A Le Mans-i 24-órás verseny a részben a közútból lekanyarított Circuit de la Sarthe aszfaltján zajlik, a kör pedig 13,626 km hosszú. Mivel a T.50S Niki Lauda példányait Gordon Murray Forma-1-es futamgyőzelmeinek helyszíneiről nevezik el, az sem kérdéses, hogy a leendő tulajdonosok megjárnak majd velük néhány legendás pályát. A T.50S egyébként három hangtompítási szinttel rendelhető, melyek közül az egyik a nyílt rendszer, vagyis a zéró bohóckodás. Mivel a GMA V12-t a Cosworth fejlesztette és gyártja, az ő laborjukban futatták le a Le Mans-i pályakör szimulációját is:
Ram air, vagyis a levegő nagynyomással beküldve a helyére, hogy a T.50S annyi energiát nyerhessen ki a prémium benzinből, amennyit csak a Cosworth mérnökei találtak a teljesen őrült, fogaskerekes vezérlésű DOHC V12-ben, mely így továbbra is csak 12,500-nál szabályoz le. Az utcai verzióban is, hiszen ilyen téren alig van különbség a két tuning között. A T.50 654 lóerős, vagy kicsivel erősebb, ha gyorsan mész, a T.50S pedig valahol 700 lóerő felett csúcsosodik. Közben pedig így szól.