Spórolj 1,5 milliót - így tartják karban az automata váltót
Nem tudjuk elégszer hangsúlyozni, hogy egy használt prémiumautó mennyi taposóaknát rejt. Itt van például ez a 6 évesen is friss, épp csak 200 ezret futott A8-as Audi. A 2010-es évek eleji autóipar csúcsa, halk, de bestiális erejű W12-es motorral, alu kasznival, olyan kényelmi kiegészítőkkel, hogy talán egy lakásba is túlzás lenne. Viszont a váltó, amit 500 lóerő kínoz, megkívánja a törődést, így most ezt az autót elvittük egy váltóolaj-cserére. Azért is jött kapóra ez a konkrét autó, mert az ebben lévő ZF 8hp váltócsalád kerül a legtöbb ma kapható hosszmotoros autóba. Egy váltófelújítás simán belekarcolhat 1,5 millió forintba, ha nem végzik el a karbantartást, így érdemes előre gondolkodni.
Az automata váltó nem friss téma a Totalcaron. Ha az alapoktól akarsz indulni, olvasd el ezt:
Ha érdekel, hogy a videóban is emlegetett hidrodinamikus váltó hogyan is megy tönkre, ez a te cikked.
Ha az Audi Multitronicjáról akarsz rémtörténeteket olvasni, megteheted.
Itt pedig a Volkswagen-féle DSG halálát jártuk körbe.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.