Nagyon ritkán lehet látni már a második 5-ös BMW generációt, Mario viszont nem dicsekedni jött, kíváncsi, mik az autó hibái és mennyit kell költenie rá.
Kihalóban lévő műfaj egyik utolsó képviselőjét hoztuk el a műsorba, és hoztunk egy házi gurut is.
Használt autót prémiummárkától venni mindig rejt magában rizikót, ennyi idős példánynál pedig nem ritka, hogy az árának jelentős részét elkéri még a szervizben is.
A Bangle hetesnek hívott E65-ös BMW a kor egyik legmodernebb luxusszedánja, de szeretnéd-e akkor is, ha milliókat kéne rákölteni?
Különleges átvizsgálás a mai: a félmilliót futott Swift első tulajdonosa is eljött, új gazdái pedig fogyatékkal élőkön segítenek az autóval.
Izgalmasnak nem, megbízhatónak viszont annál inkább szokták mondani ezt az Octavia-generációt. De mennyit kell rá költeni 400 ezer kilométer és 20 év után?
A Ford és a Mazda közös gyereke ez a sportos kupé, aminek a legfiatalabb tagjai is lassan OT-korba érnek. Sokat kell költeni a szerelemre?
Nem véletlenül olcsók a második generációs A-osztályok: hírhedten rozsdásodik, nehéz szerelni, nem is túl megbízható, most kiderül, mennyi baja van.
A Malibu itthon ritka, de műszaki alapjai ismerősek lehetnek. Mennyi a szívás egy 2012-es, 195 ezret futott darabbal?
Olcsó autónak született, és komoly értéket soha nem fog képviselni, de lehet 13 évesen gazdasági totálkáros?
Modern, Euro 5-ös dízel, osztrák autóklubos előélettel: volt rizikó a dologban, de kollégánk bátor volt, és azóta is szereti.
Pick-up vásárláson gondolkodott, de végül egy kombi Volvót vett Nyegleo, az Avalon műhelyben pedig át is vizsgáljuk.
Tulajdonosa csak csirkecsontónak hívja, és minden megtett kilométerre ajándékként gondol. Mennyit kéne egy ilyen állapotú autóra költeni?
Előző autója eladásánál nagyon ráfizetett, emiatt is ragaszkodik ahhoz a kocsihoz, amit szinte újkora óta használ.
Bamakóra készül a legendás terepjáró: sok átalakítást megcsináltak rajta, de vajon maradt-e hiba, és mennyi pénzbe kerül mindez?
Lehet, hogy elmúlt 23 éves, de még mindig menő autó az első generációs Audi TT. Hol a csapda?
Olasz autó, ráadásul kevésbé ismert márkától – sokan félnének ilyen autót venni, de Marci bátor volt. Mennyit kellene költeni a 13 éves dízelre?
Két henger, 29 lóerő, 630 kiló – nem tipikusan a keleti utakra való súlycsoport, Ádám mégis egy ilyen autót választott, mikor Moszkvában élt.
Újként sem volt drága, 20 év elteltével pedig ideális válságautó lett az esztergomi gyártású Suzuki. Költeni viszont kell rá.
Van az úgy, hogy nem adja ki, a használt BMW-vásárlás pedig nem rizikómentes. Vezérlés, kettőstömegű lendkerék, lyukas blokk, volt itt minden.
Szinte elfeledett és értéktelen, pedig korszakalkotó az első generációs Prius, ami a Toyota hibridje volt 1997-ben.
380 ezer kilométerrel meg mernél venni egy szépnek tűnő dízel Audit? Viktor megtette, mi pedig átnézzük!
Kevés, ennyire penge kisautót gyártottak a modernek közül, a kompresszor pedig különlegessé is teszi. De mennyit kell költeni rá?
Pár szerelő elvérzett rajta
Pénztemető egy sztereotípiákkal sújtott márka kisautója, ha 13 év alatt vigyáztak rá, és keveset mentek vele?