Vonzó lehet a filléres tankolás, viszont az LPG-s autót is érdemes jó állapotban tartani, különben egy idő után pénznyelő lesz.
Nem mindegy, hogy a haverok előtt, anyagilag, vagy az UV-tól égsz le egy kabrió PT Cruiserben, de egy biztos: hangulata lesz!
Sándor a kínálat tetejéről, első hallásra sok pénzért vett öreg Audi A6-ot, de bízik benne, hogy kincset talált. Megnézzük!
Másnak csak egy öreg japán autó, Szaszának viszont beteljesült álom ez a Toyota, pedig tudja, hogy költeni kell rá.
Ez az Octavia 7 év után, sérülésekkel és napi bérléssel a háta mögött is megtartotta egyik legfontosabb előnyét: kiszámítható.
Filléres típus, kedvező alkatrészárakkal, mégis nagy csapda lehet egy rossz állapotú példány belőle.
Amikor az autókereskedő magának vesz autót, ritkán szokott nagyot hibázni – átnéztük Balló Marci kollégánk hobbiautóját.
Nem csak az EVO adja meg a Mitsubishi-élményt, az 1000 kilós, tizenhat szelepes Lancer is egy lelkes kocsi. Költeni viszont kéne rá 31 év után.
Sokan lenézik, pedig hálás használati tárgy tud lenni egy 7 személyes, dízel Logan. 16 év után viszont lehet költeni erre is.
Matyi szó szerint vette, hogy az öreg szívódízel a világ végére is elvisz.
Szívódízel, automata – talán ez a megoldókulcs ahhoz az egyenlethez, hogy maradhatott meg ilyen szépen ez az öreg Golf. De hol hamis a baba?
Mindannyian vágyunk rá, de tudjuk, hogy a legtöbbet széthajtották, összetörték, elhanyagolták.
Parkoló Parádéra készülve ismét behívtuk Imrét, a pilótát, hiszen van még gyönyörű Mercije onnan, ahonnan ez jött. Hibát viszont találtunk!
Korosodó luxusautónál a vételár a legkisebb költség, ezt tudjuk, de mennyibe kerül ma a kívánatos 5-ös fenntartása?
Big Daddy Laca alapvetően motoros alkat, de még a családi S-Maxból is a legerősebbet választotta. De mennyit kellene költenie rá?
Benzines is, Multitronic automata is – nem a legjobb hírben álló A4-konfiguráció, viszont a tulajdonos rengeteg szeretettel és pénzzel áll hozzá.
Nagyon ritkán lehet látni már a második 5-ös BMW generációt, Mario viszont nem dicsekedni jött, kíváncsi, mik az autó hibái és mennyit kell költenie rá.
Kihalóban lévő műfaj egyik utolsó képviselőjét hoztuk el a műsorba, és hoztunk egy házi gurut is.
Használt autót prémiummárkától venni mindig rejt magában rizikót, ennyi idős példánynál pedig nem ritka, hogy az árának jelentős részét elkéri még a szervizben is.
A Bangle hetesnek hívott E65-ös BMW a kor egyik legmodernebb luxusszedánja, de szeretnéd-e akkor is, ha milliókat kéne rákölteni?
Különleges átvizsgálás a mai: a félmilliót futott Swift első tulajdonosa is eljött, új gazdái pedig fogyatékkal élőkön segítenek az autóval.
Izgalmasnak nem, megbízhatónak viszont annál inkább szokták mondani ezt az Octavia-generációt. De mennyit kell rá költeni 400 ezer kilométer és 20 év után?
A Ford és a Mazda közös gyereke ez a sportos kupé, aminek a legfiatalabb tagjai is lassan OT-korba érnek. Sokat kell költeni a szerelemre?
Nem véletlenül olcsók a második generációs A-osztályok: hírhedten rozsdásodik, nehéz szerelni, nem is túl megbízható, most kiderül, mennyi baja van.
A Malibu itthon ritka, de műszaki alapjai ismerősek lehetnek. Mennyi a szívás egy 2012-es, 195 ezret futott darabbal?