Alig pár darab van belőle eladó, és az alkatrészárai nagyon húzósak, de japánosan precíz autó a Honda Legend. Megnézzük, mennyit kell rá költeni
Mindenki máshogy ütötte be a fejét, Bence például négy darab 406-ost ápolgat otthon, ez a legfirssebb beszerezése. Lesz rá mit költeni.
Gábor újkora óta, azaz 10 éve használja azt az autót, ami itthon, ezzel a motorral nem is létezett.
Egy autónak legyen hangja! Állítja Ganxsta Zolee, aki elmeséli, melyik volt a kedvenc autója, és miért adta el első Mustangját.
Utazóautónak gyártották, Arnold versenypályán is használja az Omegát, de valami nagyon kopog az elejében...
Rengeteg fut ebből a típusból az utakon, mégsem veszi észre igazán senki, pedig megbízható, olcsón üzemeltethető modell hírében áll. De mennyire olcsó?
Retro-alert! A MűhelyPRN mellé a típushoz passzoló, 2003-as Totalcar-adás részletével is készültünk, ami nekünk nagyon vidám perceket okozott.
A Honda Jazz nagyon tartós és megbízható autó, cserébe magas ára van a használtpiacon is, de ez nem jelenti azt, hogy csalódásmentes.
Három generáción át szolgálta a családot ezt a Felicia, mégsem volt túl sűrű az élete, sokáig csak egyhelyben állt.
Kevés ember vágyik erre a típusra, de aki igen, az annál lelkesebben. Tibor maximalista, a gyárias 309-ét pedig ennek megfelelően tartja karban.
Zsoltnak álomautó volt, de tudja, hogy az álmokért küzdeni kell, és rendesen költ erre a Mercire. Mi van még hátra?
A négyes Golf alapjaira épülő Bora szinte nem létező felszereltséggel érkezett műsorunkba. Megnézzük, mennyi pénzt kér a különleges technika.
Elegáns autó, nagyon finom működéssel, kedvező fogyasztású V6-os hibriddel, csak az inverter és a vezérlés szavakat ne halld sokszor.
A típus, amiből rengeteget tuningoltak, törtek és hajtottak bele a pusztulásba, a túlélőket pedig egyre jobban kell becsülni.
Mátyás szeretett volna egy viszonylag fiatal, tágas, kényelmes, automata autót, és nem érdekelte a kilométer.
Ahogy egy szép autó lehet rossz, úgy egy csúnya autó is lehet jó, költeni viszont egy ennyire olcsó autóra is kell.
Megbízható dízel igáslovamat izgalmasabb típusra cseréltem: megindult, de még nem ért véget a pénztemetés.
Vonzó lehet a filléres tankolás, viszont az LPG-s autót is érdemes jó állapotban tartani, különben egy idő után pénznyelő lesz.
Nem mindegy, hogy a haverok előtt, anyagilag, vagy az UV-tól égsz le egy kabrió PT Cruiserben, de egy biztos: hangulata lesz!
Sándor a kínálat tetejéről, első hallásra sok pénzért vett öreg Audi A6-ot, de bízik benne, hogy kincset talált. Megnézzük!
Másnak csak egy öreg japán autó, Szaszának viszont beteljesült álom ez a Toyota, pedig tudja, hogy költeni kell rá.
Ez az Octavia 7 év után, sérülésekkel és napi bérléssel a háta mögött is megtartotta egyik legfontosabb előnyét: kiszámítható.
Filléres típus, kedvező alkatrészárakkal, mégis nagy csapda lehet egy rossz állapotú példány belőle.
Amikor az autókereskedő magának vesz autót, ritkán szokott nagyot hibázni – átnéztük Balló Marci kollégánk hobbiautóját.
Nem csak az EVO adja meg a Mitsubishi-élményt, az 1000 kilós, tizenhat szelepes Lancer is egy lelkes kocsi. Költeni viszont kéne rá 31 év után.