2019.10.15. 13:52

Nem akar mindenki német presztízsautóban ülni, sőt, van akinek az egyszerűség, az olcsó alkatrészek és a választott típus ismertsége fontosabb. A Dacia Duster első generációja pont ezekre a vevőkre céloz és talál. Míg Nyugat-Európában, újként a nyugdíjasok imádták, mert olcsó és könnyű beszállni, addig nálunk sokszor valóban azok veszik, akik járnak földúton, esetleg hallottak arról, hogy egy jól kiválasztott használt példányban mennyi élet lehet még. Ferenc 2014-es autóját előzőleg kemény munkára használták, és a 200 ezer kilométernél járó Duster 1,5 dCi-t ezúttal is az Avalon Bosch Car Service-ben vizsgáltattuk át.

Korábbi epizódok:

Ezt inkább dízellel vedd!
Átvizsgáltunk egy több mint 170 ezer kilométert futott 5008 egyterűt, majd megkértük a specialistát, hogy meséljen a THP motorról. Mesélt...
Párévesen már olcsó, hatalmas és francia
Sok helyet ad kevés pénzért a használt Peugeot 5008. A magyar kínálat is óriási, de vajon milyen ez a példány hétévesen?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.