2019.10.15. 13:52

Nem akar mindenki német presztízsautóban ülni, sőt, van akinek az egyszerűség, az olcsó alkatrészek és a választott típus ismertsége fontosabb. A Dacia Duster első generációja pont ezekre a vevőkre céloz és talál. Míg Nyugat-Európában, újként a nyugdíjasok imádták, mert olcsó és könnyű beszállni, addig nálunk sokszor valóban azok veszik, akik járnak földúton, esetleg hallottak arról, hogy egy jól kiválasztott használt példányban mennyi élet lehet még. Ferenc 2014-es autóját előzőleg kemény munkára használták, és a 200 ezer kilométernél járó Duster 1,5 dCi-t ezúttal is az Avalon Bosch Car Service-ben vizsgáltattuk át.

Korábbi epizódok:

Újként bukás volt, használtan bombavétel
A legnagyobb Suzuki jó állapotú példányai sorra érkeznek Magyarországra. Megnéztük Bencéét és elmondjuk, mire kell figyelned, ha Kizashit vennél.
A filléres, hathengeres űrhajó titka és kockázatai
A Xantia Németországból jött hozzánk, gazdája pontosan tudja, mivel jár egy ilyen autó, mi pedig ráeresztettük a gurunkat, hogy te is tudd.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.