2020.02.17. 16:33

Voltak és lesznek is autók, melyeket nem a jelenkori racionalitásuk, hanem a személyes emlékeim miatt válogatunk be a Fotelnepperbe és a MűhelyPRN-be. Csaba 1987-es Kispolskija éppen ilyen, mert nagyon kíváncsi voltam, hol tart most ezeknek a mára minimum harmincéves szocialista miniautóknak az állapota. A típus a Fiat 500-zal áll közeli rokonságban, a hetvenes évek elejétől az ezredfordulóig gyártották Lengyelországban és közben csak nagyon keveset változtattak rajta. Egy ilyen Kispolski a maga 600 kilójával és 23 lóerejével nehezen mérhető bármihez, amit a forgalomban látunk, de most nem is ez a feladat. Nézzétek meg alaposan az autóról készült felvételeket, mintha meg akarnátok venni az autót és írjátok meg kommentben, hogy mi gyanús rajta, mire kell készülnie annak, aki megveszi és azt is, hogy mire számíthat bárki, aki Polski Fiat 126P-be ülne 2020-ban. Az autó átvizsgálásáról szól a MűhelyPRN következő epizódja, addig viszont: Fotelnepperek, előre!

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.