2020.04.15. 15:56

A Nissan Micra sosem a csúcsváltozatairól volt híres. Voltak persze mindenféle kicsit jobban menő verziók a nyolcvanas évek végétől gyártott autóból de itt, Európában szinte kizárólag a kis teljesítményű bevásárlóváltozatok voltak népszerűek. Egészen a K12, vagyis a harmadik Micra-generáció megjelenéséig, amelyből összehoztak egy egészen izmos, több mint száz lóerős sportváltozatot, a 160SR-t. Anna nem véletlenül vett éppen ilyen kis Nissant, de eléggé elkerekedett a szemünk, amikor kiderült, hogy az autó csak egymillió forintba került. Létezik egészséges csúcsmodell ennyire olcsón? Kiderül a mai MűhelyPRN-ből, hiszen a Micrát is alaposan átvizsgáltuk az Avalon Bosch Car Service-ben.

Kapcsolódó
Így nem veszel törött autót

Így nem veszel törött autót

Olyan szolgáltatást indítunk, amiből megtudhatod, történt-e káresemény a kinézett használt autóval. Ez nem zsákbamacska, ha nincs adat, fizetni sem kell.

A Nissan Micra 160SR alvázszámát is beírtuk a Totálkár kártörténeti    lekérdezőrendszerbe, amely az utóbbi húsz év magyarországi kárkalkulációs adataira épül. A rendszer nem talált korábbi töréskárra utaló információt, ezért használata ingyenes volt, más esetekben 3990 forintba kerül. Egy ilyen ellenőrzés csupán perceket vesz igénybe, a jelentés sokszor nem csak a kárkalkuláció időpontját és a javítás várható összegét tartalmazza, de a sérült alkatrészek felsorolását is.   A lekérdezéshez erre tessék!

Korábbi epizódok:

Két hét után tréleren, de Csabi szereti a Model 3-at
A Model 3 a használt villanyautók egyik legjobb ár/érték arányú választása, hibái viszont lehetnek, amikre lehet költeni a pénzt. Guru az adásban!
Most szombaton MűhelyPRN 300. adás élőben!
A 300. részt élő közvetítéssel ünnepeljük, tartsatok velünk!

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.