Tekerték vagy nem tekerték?
MűhelyPRN: Volkswagen Passat B6 – 2009.
Az Avalon szervizben most egy 2009-es gyártású Passat volt a vendégünk egy átvizsgálásra. Jenő autója két éve került az országba, és még mindig meghökkentően kis számot mutat a km-számlálója. Igaz, használtan nem kilométereket veszünk, hanem állapotot, a fiúkat nagyon érdekelte, valós-e a futásteljesítmény. Alapos átvizsgálás következett, hogy megtudjuk, milyen a kétliteres CR TDI-vel és a DSG-váltóval. Ez a motor valószínűleg a leginkább ajánlható a Passat B6-os generáció kínálatából, de mi a teendő ezzel a példánnyal?
A benzinesek között az akkor friss FSI és különösen a TSI motorok problémásak, új volt még ekkor a közvetlen befecskendezés, és pár alkatrészt ezen felül is elspóroltak. Ha a B6-os használttesztje érdekel, azt pedig itt olvashatod, méghozzá a korábbi, PD TDI motorral.
Korábbi epizódok:
- Ennyire jó Opel nem lesz többé
- Utazóautónak gyártották, Arnold versenypályán is használja az Omegát, de valami nagyon kopog az elejében...
- Ha csak simán jó vagy, elfelejtenek
- Rengeteg fut ebből a típusból az utakon, mégsem veszi észre igazán senki, pedig megbízható, olcsón üzemeltethető modell hírében áll. De mennyire olcsó?
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.