A Honda FR-V nem a legendás korrózióvédelméről lett ismert, hanem kétszer háromüléses elrendezéséről, ami pont ugyanolyan, mint a Fiat Multipláé. Viszont a Honda egy könnyebben emészthető formatervű, ráadásul japán autó, tehát ha a világon valóban lenne igény ilyen hatülésesekre, még ma is gyártanák. Gábornak viszont volt rá igénye, megvette és elhozta az Avalon szervizbe, ahol megkértük, hogy vagy hagyja itt, vagy tréleren vigye el. Egy hasonló szerelési hiba irtó veszélyes, teljesen mindegy, hogy olcsón korrigálható, másnap el is készült a javítás. Milyen szerencse, hogy Gábor el tudott jönni a forgatásra, és nem az autópályán derült ki a hiba.
Aki már olvasta a használttesztünket az FR-V-ről, kapásból rávághatná, hogy: FŐFÉKHENGER! De nem.
Korábbi epizódok:
- Öthengeres Volvo első autónak?
- Sokak szemében csak egy Focus, de részleteiben sokkal minőségibb autó a Volvo S40, az öthengeres motor pedig a hangjával is csábít. De mennyit kell rá költeni?
- Ganxsta Zolee és az amerikai álom
- Egy autónak legyen hangja! Állítja Ganxsta Zolee, aki elmeséli, melyik volt a kedvenc autója, és miért adta el első Mustangját.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.