A Honda FR-V nem a legendás korrózióvédelméről lett ismert, hanem kétszer háromüléses elrendezéséről, ami pont ugyanolyan, mint a Fiat Multipláé. Viszont a Honda egy könnyebben emészthető formatervű, ráadásul japán autó, tehát ha a világon valóban lenne igény ilyen hatülésesekre, még ma is gyártanák. Gábornak viszont volt rá igénye, megvette és elhozta az Avalon szervizbe, ahol megkértük, hogy vagy hagyja itt, vagy tréleren vigye el. Egy hasonló szerelési hiba irtó veszélyes, teljesen mindegy, hogy olcsón korrigálható, másnap el is készült a javítás. Milyen szerencse, hogy Gábor el tudott jönni a forgatásra, és nem az autópályán derült ki a hiba.
Aki már olvasta a használttesztünket az FR-V-ről, kapásból rávághatná, hogy: FŐFÉKHENGER! De nem.
Korábbi epizódok:
- Erre kopog a Lexus!
- Prius-megbízhatóság szebb köntösben: a Lexus CT200h használtpiaci népszerűsége nem indokolatlan, de van egy-két buktató, ami drága lehet.
- Kigyulladós BMW, 400 ezer kilométerrel: meg mernéd venni?
- Vonzó lehet olcsón prémiumautót venni, rengeteg is van belőle a piacon, de csak a legbátrabbak merik megvenni az ismert problémákkal.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.