Az olcsó autózás ábrándja sokakat megkísértett már egy dízellel, hisz keveset fogyaszt. Valóban: régen egy 1,9-es szívódízel Golf étolajon is kiment a világból, de a mai modern dízelek esetében ez nincs mindig így. Persze a mai szó is viszonylagos, hiszen egy egy nyolcéves Opel Astra J érkezett az Avalon szervizbe az 1,7 literes CDTI motorral az átvizsgálásra. Már ránézésre is meggyőző és a kilométer sem sok, kevesebb mint 200 ezer. Aztán belenéztünk a motortérbe... maradjunk annyiban, hogy a céges flották egyik kedvenc autója nagyjából ebben a korban kezdi el kérni a pénzt, ha épp nincs szerencséje a tulajnak. És mennyit kér? Kiderül a videóból.
A típusról van használttesztünk, itt olvasható. Az Astra J gererációja arról emlékezetes még, hogy ebből készült utoljára OPC, 280 lóerős motorral, mechanikus differenciálzárral és irgalmatlan fogyasztással – a maga idején ez volt minden idők legerősebb utcai Astrája, de azt nem gondoltuk, hogy ez így is marad. Ha pedig a korább 125 epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.
Korábbi epizódok:
- Az autó, ami karácsonykor is segít!
- Karácsonyi különkiadásunkban a Vérlovagok egyik autóját vizsgáljuk át, és megnézzük, miben más egy kéklámpás autó a hagyományosakhoz képest.
- Két fékhibával is ugrik a nagymacska!
- Fenn lehet kevés pénzből tartani egy egykori prémiumautót? Egy darabig biztos.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.