Gergő Focusában már az új, 1,5-ös dízelmotor van, viszonylag fiatal a magyar átlaghoz képest, 2016-ban gyártották. Mégis túl van már a 200 ezer kilométeren, mivel cégautóként indult a pályája. Elvileg minden szervizt megkapott, de kapott jócskán a használatból is. Törésnyomok? Műszaki hibák? Mit kell megcsináltania Gergőnek – ezt akarta megtudni, amikor elhozta az Avalon szervizbe az átvizsgálásra. Mivel a piacon viszonylag sok ilyen levetett cégautó található, egész jó alternatívái lehetnének az új autóknak, amik vagy drágák, vagy hosszan kell várakozni rájuk, vagy épp nem kaphatók.
A céges fókuszkombi-szegmens ranglétráján az 1.5 TDCI alatt található még egy fokozat, a fehér, ezres, turbós, háromhengeres Ecoboost, ami kevésbé hajlamos a hosszú élettartamra, emiatt a dízel sokkal inkább ajánlható. A hármas Focusból készült elektromos változat is – ebben nem jutott hely az akkuknak, így a csomagtartó megsínylette az átépítést. Vannak még a nagy dízelek is, és ne feledkezzünk meg az ST-ről sem, amiből még kombit is gyártottak.
Ha a korábbi 161 MűhelyPRN epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.