Váltás világos nézetre
-
égéstér
Dizájnerek testközelből
-
-
szentesi istván
Lemaradtál a V8-as Mesterkurzusról? Most megnézheted!
-
tuning autó
Miért életveszélyes a tuning autó
-
párizsi autószalon 2024
Könnyezünk, de letöröljük - TC Híradó 2024/10/19 [134.]
-
videó
Renault 5 – odavagyok.
-
becsületesnepper
Megint késik az a rohadt repülő
-
s350 cdi
Ganxsta Zolee és a tábornok
Húsz éve ez volt a sportos Opelek csúcsa: Astra OPC
Erőmérő: Opel Astra OPC - 2000.
Az Irmscher kiegészítős autók után Volker Strycek túraautó-bajnok vezetésével kifejlesztettek egy teljesen belsős autót, ez lett a G Astra OPC kiadása. Már ez a nagyfordulatú szívó is lényegesen többet ad, mint az alapmodell, de hamarosan turbó is került rá. Mi most a pörgőset mérjük meg.
Volker Strycek volt a DTM első bajnoka, igaz, akkoriban még BMW 635 CSi-vel versenyzett. Neki komoly életpályája van, azóta is sok időt tölt a versenypályákon, elsősorban a 24 órás futamokon. Ő lett az Opel motorsport programjának a vezetője, és ahol lehet, bedobtak valami sportosat. Talán a legnagyobb eredménye csapatvezetőként az 1996-os bajnokság, Manuel Reuterrel és az aktív aerós Calibrával.
Viszont a G Astra egy igazi mindenes. A hétköznapi kompakt mellett versenyautók is épültek belőle, burkolt pályákon és rali futamokon egyaránt szerették. Sőt ez is sokszor feltünt a 24 órás megbízhatósági versenyeken.
Ez a mérés egyszerű volt. Bemelegítettük, végigpörgettük és a kedvenceknél szokott módon eldobtuk az első mérést, ez tulajdonképpen csak a kikormolás. Meglepően csendes volt az autó, nem jöttem rá az okára, de egy ilyen Astránál ez talán nem is baj.
Kérlek ha tetszett, oszd meg, lájkold, kommenteld és jelentkezzetek autóitokkal a jelentkezési űrlap kitöltésével, akár korszerűbb összkerekes vagy/és elektromos autóval is, itt azt is meg tudjuk mérni, lájkoljátok a Totalcar.hu-t a Facebookon, kövessétek be Youtube-csatornánkat!
Korábbi epizódok:
- Mérőpadon az új BMW M5: nem kicsit tért el a gyári értéktől
- Nem ez az első eset, hogy a BMW-nél más számot adtak meg a teljesítményre, mint a valóság.
- Nem várt FORDulat
- Mit nem adtunk volna ennyi erőért 20 éve? Egy villanyautóval zárjuk sorozatunkat.