Költsünk el 2-3-4 millió forintot tuningolt Lada motorra? Ha van, és ezt szeretnénk, akkor tegyük, de van egy sokkal egyedibb és talán tartósabb megoldás is. Motorkerékpár motort az autóba!
Persze láttunk már százféle Ladát: gyárit, még gyáribbat, VFTS replikát, szabadon tuningoltat. Néhány darab készült motorkerékpár motorral is. Ez viszont keresztmotoros lett, kardánnal! A köbcenti szinte változatlan, de a teljesítmény és a fordulatszám eléggé megnőtt.
Nagyon klasszikus a forma. Nem a kockák kissé modernizált külseje, hanem a 124-es Fiat 1960-as évek elejéből örökölt formavilága. Kapott ugyan egy kis sárvédőszélesítést és frissebb felniket, de a letisztult forma talán megmaradt. Kornélt egyszer elkapta a gépszíj a motorkerékpár motoros Suzuki Swift láttán, így kitörölhetetlen maradt benne a vágy egy hasonló Ladára. Sok-sok év eltelt, és lett egy üzembiztos, erős és versenyképes autója. Yamaha FJR1300 motorblokkal. A 21013-as karosszéria nagyon megkímélten került hozzájuk, szerencsére csak a beépítéssel kellet foglakozni. Sokat kérdeztem, mert sok érdekesség van egy ilyen átalakítás körül. Persze előtte itt is volt hangpróba.
Nincs sokezer köbcentis V motor, van viszont megbízható túramotor, amivel az olajcseréket követően így lehet menni. Nézzétek meg, mit hoz ki ebből az autóból a tulajdonosa!
Jó-jó, ehhez kell sofőr is! A fejlesztéseknek köszönhetően a kétkerekezés azóta megszűnt, lehet tovább javítani az időt a látvány kárára.
Hozunk még érdekes autókat, de addig is kérlek, ha tetszett, oszd meg, lájkold, kommenteld, és jelentkezzetek autóitokkal a jelentkezési űrlap kitöltésével, akár korszerűbb összkerekes vagy/és elektromos autóval is, itt azt is meg tudjuk mérni. Lájkoljátok a Totalcar.hu-t a Facebookon, kövessétek be Youtube-csatornánkat!