Ennek az Alfának ütni kell, szerencsére jó alapanyagokból főzték. Van olyan gyors, mint amilyen piros!
Címkék: erőmérő, alfaromeo, giulia, quadrifoglio, v6, biturbo
Az úgy volt, hogy elsőre jó ötletnek tűnt, majd másodikra is, úgyhogy élőben mértük az erőt a PP-n.
Címkék: erőmérő, pp35, parkoló parádé
A Nissan a 300ZX-szel meg akarta mutatni, hogy technikailag topon van. Mondjuk ez itt még nem a Twin Turbo, de azért így is harapós.
Címkék: erőmérő, nissan, 300zx
Mostanában menő a hibrid terepjáró, főleg ha tölthető. Talán a Mitsubishi is hozzájárult ahhoz, hogy divat legyen: ezt tudta a PHEV 2012-ben.
Címkék: erőmérő, mitsubishi, outlander, phev, hibrid, suv
Húsz éve a 316i belépő modell, az M3 pedig csúcsragadozó volt. De most nyerhet a kishal is, pedig nem a fogyasztásról lesz szó. Hanem az erőről!
Címkék: erőmérő, bmw, 316i, m3
Elon Musk szerint SUV, szerintünk inkább technológiai erődemonstráció. Szárnyas ajtó, két motor, négy kerék, hét ülés, őrült tempó: ez a Model X 90D.
Címkék: erőmérő, tesla, model x, dual motor
Ültessük meg az emelt terepjárót, akkor talán jó lehet aszfalton is! Egy kis fogyókúra, egy kis erőnléti edzés és mehetünk.
Címkék: erőmérő, jeep, grand cherokee, srt8
Régi Mercedesben nem számít nagynak a 2,3 liter ám itt van egy trükk: kompresszor szaporítja a lóerőket. Vajon elég ügyesen?
Címkék: mercedes, c-osztály, c230, kompressor, erőmérő
Temperamentumos, izmos kisautó – sokan szeretnének ilyet. Az első generációs Ibiza különkiadása ezt ígéri!
Címkék: erőmérő, seat, ibiza, turbo
Az amerikai autógyártás virágkorában volt választék luxus kupéból. A Buick név mindig jól is csengett, a Riviera népszerű lett. Vajon jogosan?
Címkék: erőmérő, buick, riviera, v8
Korszerű volt a Trabant 1964-ben: orrmotor, fronthajtás, független felfüggesztés. Aztán 25 évig alig fejlesztették, de ez a darab mindent bepótol.
Címkék: trabant, 601, versenyautó, erőmérő
Itt nem csak matrica az M, sőt a Competition csomagot is megkapta ez a 6-os. Orrában ígéretes a V8 dupla turbóval. És ez egy igazi bajnok autója!
Címkék: erőmérő, bmw, m6, competition, gran coupé
A USA külpolitikai aktivitása jót tett az ismertségének. Annyira, hogy katonai járműből végül készült polgári is. Ez azonban még egy igazi Humvee!
Címkék: hummer, humvee, detroit diesel, v8, hmmwv, am general, erőmérő
Ezt az Astrát senkinek sem kell bemutatni, de úgy általában a típust sem. Most kiderül, mennyit ért a motorfelújítás!
Címkék: erőmérő, opel, astra, f astra
Villámgyors szedánt épített a Cadillac, amikor kellett valami elegáns és erős. Egyszerű a recept: V8, kompresszor, hátsó hajtás. De ahogy szól...
Címkék: erőmérő, cadillac, cts-v
A Maserati még a nagy utazó autók között is külön kategória. Nem gondolnánk? Pedig könnyen lehet, hogy így van.
Címkék: erőmérő, maserati, ghibli
Jó alapra könnyebb sportos autót építeni. Ha adott a remek futómű, akkor csak erősebb motor és -fék kell, meg néhány kiegészítő. Ez az első Focus ST!
Címkék: erőmérő, ford, focus, st170
Kedvenc lett megjelenésekor a Favorit. Kitűnt a keleti blokk választékából. Mert a már akkor is öreg motor remek otthonra talált az autó elejében.
Címkék: erőmérő, skoda, favorit, ohv
A Passat B7 2010-ben nem sok meglepetést hozott, de a TDI kedvenc lett így is. E kombi orrát felnyitva azonban zavar támad az erőben: ez nem is dízel!
Címkék: erőmérő, volkswagen, passat, tsi
Amikor itthon Barkast használtak, nyugaton Merci volt a halottas. Itt 3 henger két ütem ott 6 henger négy ütem. De vajon megvannak még a lóerők?
Címkék: mercedes, halottaskocsi, erőmérő
Azt mondják sokan, a gyár alábecsüli a Swift Sport teljesítményét, valójában több az, mint 140 lóerő. No, majd a padon kiderül!
Címkék: erőmérő, suzuki, swift, sport
Az áramvonalas a menő, csináljunk hát alacsony légellenálású autót! Gondolhatta az Opel 1989-ben, de a biztonság kedvéért a lóerőt sem hagyták ki.
Címkék: erőmérő, opel, calibra
Áramvonalas karosszéria, hibrid hajtáslánc az alacsony fogyasztásért, ráadásul majdnem sportosnak is mondhatnánk. De vajon elég erős a CR-Z?
Erről a Jaguarról nem a sportosság jut eszünkbe, hiába van alatta igényes futómű. Vajon mennyire bivaly a hathengeres az orrában?
Valódi sportkocsi, nem holmi favágó izomautó a Chevy Corvette, de ahogy szól… az tiszta Amerika!
Címkék: chevrolet, corvette, erőmérő
A Skyline GT-R állítólag erősebb, mint amit a gyár bevallott, de vajon mennyivel? Bátrak vagyunk, megmérjük!
Címkék: nissan, skyline, erőmérő
Ha sportos SUV kell, a Subaru Forestert ne hagyd ki a listádról! 24 éve bevált modell, az STi verzió pedig azt kínálja, mint az Impreza csúcskivitele.
Címkék: subaru, forester, erőmérő
A 159 formájának sok barátja van, ellenzője szinte senki, de milyen egy közel 10 éves Alfa dízel, ha tuningbox növeli erejét?
Címkék: alfa romeo, 159, sw, jtdm, erőmérő
Vártuk? Hát persze! Hiszen ha kis méretű Lexus szedánba nagy és erős V8-as motort építenek, mi baj lehet? Ritka autóval gurultunk a mérőpadra!
Címkék: lexus, isf, v8, erőmérő
Kétezer köbcenti és VTEC egy Honda Civicben - bőven elég, hogy vonzó lehessen.
Címkék: honda, civic, type r, erőmérő
Peugeot-ból ez volt a csúcs. Kellhet több egy háromliteres V6-osnál?
Címkék: erőmérő, peugeot 607, autokorbel, videó
A Saxo szupertakarékos dízelmotorral érkezett a mérésre, vagyis nem feszegette a mérőpad határait. De megvolt-e az összes ló?
Címkék: erőmérő, totalcar erőmérő, citroen, saxo, dízel, szívódízel
Egy fogalom évtizedek óta, a rali hozta létre, de a hétköznapokra is tökéletes. Ugyan már nem az első tulajánál van, de talán eredeti állapotában van. Talán...
Címkék: erőmérő, mitsubishi, lancer, evo, evo x
Az újraindult Erőmérő első kérdése: megvan még a 600 newtonméter?
Címkék: erőmérő, bmw, f11, 530d, autokorbel
A járvány után magához tér népszerű teljesítménymérő sorozatunk, bemelegítésként megmutatjuk, hogy működik a mérőpad.
Címkék: maha, mérőpad, pad, teljesítménymérés, erőmérő
Gazdája eredetileg Mercedes E osztályt szeretett volna, majd ezt kapta helyette a kereskedésben. Megbánta? Dehogy!
Címkék: mg, mgf, totalcar, erőmérő, teljesítménymérés, autokorbel
Gazdája nagyon szereti ezt a 22 éves Volvo S80 T6-ot, ami érthető. Soros, hathengeres benzinmotor, két turbóval, betegen.
Címkék: erőmérő, totalcar, autokorbel, teljesítménymérés, volvo, volvo s80, s80 t6
Nyolchengeres turbódízel egy hatalmas terepjáró orrában. Lehet vele gond, kicsit több mint 200 ezer kilométer után? Lássuk a mérést!
Címkék: totalcar, erőmérő, teljesítménymérés, autokorbel, range rover, tdv8
Tudott arról, hogy a motor eszi a vezérműtengelyeit, megelőző céllal kicserélte a csapágyakat is, de kíváncsi, hány lőerős most a csúcs-Corolla. Mi tagadás, mi is!
Címkék: totalcar, erőmérő, teljesítménymérés, toyota, toyota corolla, corolla e12, corolla ts, toyota sport
Háromhengeres motor egy nagy kombiban. Nem hangzik túl jól. De vajon mit tud a padon egy kettős üzemű Logan?
Címkék: erőmérő, autokorbel, dacia, logan mcv
A Peugeot 407 egy korábbi MűhelyPRN-ből is ismerős lehet, most viszont kiderítjük, milyen erőben van a duplán fújt 2,2 HDI motorja.
Címkék: totalcar, erőmérő, teljesítménymérés, autokorbel, peugeot, peugeot 407
Egy modern motort már nem lábujjhegyes kezdeti használatra terveznek, bár az első ezer kilométer meghatározhatja az élettartamot. De mi van a lovakkal?
Címkék: ssangyong, erőmérő, teljesítménymérés, autokorbel, grand musso, vadmusso
Okosan, milliókat spórolva készült el, szlalomversenyeken indul és veszedelmes a hangja. Vajon harap is, vagy csak ugat?
Címkék: lada, 2107, szlalom, erőmérő, teljesítménymérés, autokorbel, versenyautó
Új korszak az Erőmérőben: a legnépszerűbb villanyautót mérjük, 200 ezer kilométer után.
Címkék: nissan, leaf, totalcar, erőmérő, teljesítménymérés, autokorbel
Az S2000 húsz éve azzal tűnt ki a sorból, feltöltés nélkül is magas literteljesítményt ígért. Az autó ikonná vált, mi pedig megnéztük, mennyire erős valójában.
Címkék: honda, s2000, erőmérő, totalcar, autokorbel, teljesítménymérés