A Mazda 6 egy átlagos polgári autónak született. Az MPS egy kicsit több, ez pedig itt még több! Megmértük, mennyivel.
A Mazda egyik igazgatójától tudjuk, hogy a sportos MPS modellek utódai biztosan nem készülnek el a közeli jövőben.
Címkék: mazda, mps, mazdaspeed
A Mazda eddig mereven elzárkózott a lehetőségtől, de változnak az idők.
Mindenki vágyott rá, de kevesen kapták meg. Pedig praktikus és most már elérhető is, csak aztán kapaszkodj erősen.
Címkék: mazda3, mps, használtautó
Kevés kivétellel sikerült összegyűjtenünk a jelenlegi hot-hatch kínálat színe-javát, hogy a királynak tartott Focus RS-sel szemben mutassák meg, mit tudnak. És ezúttal akadt versenypálya, na meg stopper.
Címkék: ford, focus, renault, mégane, rs, mazda, mps, honda, civic, typer
Címkék: mazda, mps, olajfogyás
A Mazda egy ideje már ott kavar a hot-hatch-ek között. Az előző Mazda 3 MPS-nek azonban még nem sikerült betörnie a belső körbe. Most itt az új, és nem ismer tréfát.
A nap végére rettegtünk minden egyes letört gallytól, dilatációs hézagtól, a vasúti sínek esküdt ellenségeinkké váltak, az egész világ az életünkre tört, még az olyannyira szeretett kanyarok is a hátunkba döfték a tőrt.
Címkék: s, seat, leon, mazda3, cupra, mps
A piac szereti a gyors autókat, de elvárja, hogy használhatóságukon ne essen csorba. Olyan sportautó kell a népnek, ami hétköznap halk, csak akkor ordít, ha kell, átlibben az útegyenetlenségeken, mégis keményen tartja magát a kanyarokban, bevásárolni éppoly tökéletes, mint versenypályán csapatni. Márpedig ilyen autó nem létezik. Vagy mégis?
A 3-asból készült meglepetésautó szolid külseje ne tévesszen meg senkit, én például még sohasem mentem olyan gyorsan autóval, mint most. A virslijéről, kék-fehér emblémás autómárkájáról, söréről és számos egyebéről híres német tartományban, Bajorországban próbáltuk ki a Mazda Performance Series második darabját.
Hazai földön a világrekorder roadster és a kényelmesen erős túralimuzin.
Tavaly nyáron visszafogott felhördülést keltett az a közlemény, melyben a Mazda az MX-5 MPS-koncepciójának elkészültéről tájékoztatott. Később, Frankfurtban meg is lehetett nézni az autót, ám egyelőre úgy tűnik, hogy az igazi hátsókerék-szaggatásra éhes MX-5 szerelmesek továbbra is csak turbófeltöltő vagy kompresszor utólagos felszerelésével hozhatnak ki 200 lóerőt a kis roadsterből.