Ez valahol érthető, valahol viszont felfoghatatlan.
Címkék: mazda, 3, x, kompakt, japán, skyactiv, e-skyactiv
Valamikor egy autószerelő műhely lehetett, amit hátrahagytak és leégett. Az autók pedig azóta is ott vannak.
Pár perccel az adásvétel után még mindig nem voltam teljesen biztos abban, hogy ezt a 350 ezer forintot nem én fogom-e visszafizetni a cégnek.
Címkék: rulettkerék, 3, 2016, w140, mercedes, bálnamerci, luxuskerék
Fülünkben még ott rezonált a V8-as Audi hangja, mellkasunkat szorította a nagyon gyanús bálnamerci emléke, de mentünk tovább. És vettünk autót.
Címkék: rulettkerék, luxuskerék, 2016, 3
A kezdeti felparaméterezés után nekivágtunk az országnak. A vadászat elkezdődött.
Címkék: rulettkerék, 3, luxuskerék, totalcar
Elérkezett az idő, hogy merjünk nagyban gondolkodni. Ennyi pénzért már miénk a világ. Sírni fogunk és valószínűleg önök is.
Címkék: rulettkerék, 3, luxuskerék, totalcar
Összecsapnak a katalógusadatok a valósággal, kicsi turbómotorok a kétliteres szívóval: melyik benzines fogyaszt kevesebbet?
Címkék: fogyasztás, teszt, volkswagen, golf, tsi, peugeot, 308, puretech, ford, focus, ecoboost, mazda, 3, gt, 120, skyactiv
Városban, dugóban, egy 150 lóerős géppel. Ne csináld utánunk otthon.
Címkék: mazda, 3, fogyasztás, verseny, bécs
Valamit elindítottunk és ha nem fogjuk erősen, akkor káosz és baj lesz a vége.
Címkék: parkoló parádé, 3, hungexpo
Ötajtós ferdehátú készül a Qoros 3 szedánjából. Hova lesz elég Európában a tágas kínai kompakt?
Címkék: qoros, 3, ferdehátú, ötajtós
A kínaiak már a szomszédban vannak! Minőségi, netán pofátlanul olcsó lesz a legfenyegetőbb VW-másolat?
Új Mazda 3 változatok a láthatáron: egyre kevesebbet esznek.
Címkék: mazda, 3, cng, sűrített földgáz, hibrid
Összegyúrtak mindent, ami eddig volt: zoom-zoom is, Skyactiv is, sport is, és még jól is néz ki.
Címkék: mazda, 3, sport, 2013, skyactiv, kodo, kodo design, i-activsense
A kínai autók körül mindenki minőségi szakemberré változik. A Qoros 3-on is lehet röhögni. Egyelőre.
Egy igazi BMW-ben legalább kétszer annyi henger volt korábban, mint amennyivel az új hármas érkezik.
Címkék: bmw, downsizing, 3
A 320d Efficient Dynamics Edition az eddigi legtakarékosabb modell a BMW kínálatában.
Címkék: bmw, 3, 320d, efficient dynamic
Az új kupé portosabb lesz, új első és hátsó lámpákat valamint lökhárítókat kap, és lehetséges, hogy szélesebb lesz a nyomtávja is.
A Mazda 3-nál unalmasabb autót még nem hordott a hátán a Föld. Miért vagyok itt mégis, a Mazda3 második generációjának lisszaboni bemutatóján? Hát mert legyünk már férfi: nem menekülhetünk a démonaink elől egy életen át.
Két turbómotoros, street racer hot hatch, tavaszi napsütés és egy jókora konténerrakodó telep egy egész napra. Jól hangzik, ugye? Virult is a fejünk rendesen, mikor végre felkerekedtünk.
Remek motor, kellemes futómű, diszkrét elegancia és minőségérzet. Itt egy autó, annak esszenciájaként, amit elvárunk az alsó-középkategóriától. Csakhogy miközben ennek kéne belépőmodellnek lennie, akciós áron 6,2 millió forint. Ez a tévedés, nem sünnek a sikárkefe.
Életem első tesztautója, amire vételi ajánlatot tettem. Sajnos hiába. Szerencsére az autó nem nő, nem kell feltétlenül azt a példányt megszerezni, amelyikbe beleszeret az ember, így hát elmentem, és vettem egy másikat.
A disznókat mindig is jobban szerettem, mint a leopárdokat. A nagymacska mindig csak ragadoz, a disznó csörtet, turkál, röfög, dagonyáz, agyarat köszörül fagyökéren, éli világát, és főleg a családjával mindig nagyon kedves látvány. Az új hármas talán olyan, mintha Boris Vallejo festett volna egy idealizált, kékre borotváltan ápolt, kigyúrt-leszolizott-leolajozott varacskos disznót. Szép.
A Mazda nem akar rosszat hallani, ezért inkább jó autókat ad a kezeink közé. A 17-es kerekekre állított, 150 lovas, 3-as szedán igazi metálszürke farkas: négy-öt emberrel is teljesen kényelmes, és jobban megy, mint egy 1,6-os MX-5-ös, még ha nem is az az összehasonlítási alap.
A Mazda6 és az RX8 után cseppet sem lepődtünk meg azon, hogy a Mazda3 is szemrevaló és remek autó lett. Az lényegesen furcsább, hogy a Mazda pont a tömegmodelljével jelzi, hogy nem akar tömeggyártó lenni. A Hármas szép is, jó is, és annyiba is kerül.
Volkswagen Phaeton 3,2 V6
Címkék: 2, 3, phaeton, tc26, v6, volkswagen
A Kiscelli múzeum kápolnájához mérten nagyszabású történelmi játék keretében mutatták be Magyarországon az új Range Rovert. Minden luxusterepjárók ősatyja több, mint három évtizedes élete alatt most esett át a harmadik jelentős átalakításon.
Címkék: range, range rover, 3
Számtalan sajtófotót fanyalogtam már sorra a Compact félresikerült külseje miatt. A feneke Lexus IS 200, az oldala semmilyen, az orra pedig simán csak csúnya, szoktam volt mondani. A BMW rúgja ki a sminkeseit: az autó élőben remek. Minden szögből gonosz kis izmos állat, de a szalonképes fajtából.
A 316-os nem a dinamikájával nyűgöz le. Istenverte balszerencséje, hogy BMW-nek született, különben a gyenge közepes 105 lóerős teljesítményt nem olvasnánk ilyen mordul a fejére. De sajnos a név kötelez(ne), így jogos a kritika. Továbbá még csak nem is arról van szó, hogy 1600 köbcentiből még ráolvasással se lehetne vérmesebb motort faragni, elég sokaknak sikerült. Ha pusztán a lóerőszámot nézzük, szinte mindenkinek. De ne csak a lóerőszámot nézzük.
Miért van az, hogy egy BMW-be ülve, főleg miután elindulok, mindig olyan érzésem van, mint az anyaméhben? A 316-osban például még az is stimmel, hogy nem gyorsul lényegesen jobban, mint édesanyám. A 320 viszont még automata váltóval is tisztességesen hasít.