Nem húzza el alapjáratba’ a házat, de jó hangú és még mindig nagyon szép autó egy ilyen Vectra. De mennyit kellene rákölteni, mikor már nagyon olcsó?
Címkék: műhelyprn, opel, vectra
A Totalcar TV 2002-es adásában teszteltük az Opel Vectra harmadik generációját. Vigyázz, kordokumentum!
Minden induláskor megnézem a kiegyenlítő tartályt és nincs benne víz
Így az autót városi használatra gázzal szinte nem tudom használni.
Ha szemből nézzük a szelepfedelet jobbra lejt az egész.
Címkék: motorblokk, felfüggesztés, opel, vectra
Kérdezném, hogy onnan esetleg hiányzik egy csavar vagy nagyobb probléma lehet?
Címkék: olajszivárgás, opel, vectra
Az autó nem indul csak startpilottal
Címkék: opel, vectra, check engine
Menet közben természetesen nincsen gond, de amint kinyomom a kuplungot az alapjárat 2000-2500.
Címkék: vectra, opel, alapjárat
Amikor a hidegebb évszakok jönnek, a gáz átálláskor leáll az alapjárat.
Címkék: opel, vectra, lpg, alapjárat
Címkék: központizár, opel, vectra
Elégedett vagyok az autómmal, de megjelent rajta a rozsda. Lecserélném valami megbízhatóra, de csak benzines kombi jöhet szóba.
Néha nyit, néha nem. Hol keressem a hibát?
Címkék: opel, vectra, központizár
Nem kell elkeseredni, már bőven kétszázezer alatt is van megoldás! Sőt, százért is. Fospisztolyok reklámáron, ha nagyon kell a négy kerék.
Címkék: olcsó, használt autó, opel, vectra, fiat, punto, volkswagen, golf
Címkék: viszkozitás, opel, vectra
Körülbelül 1,1 milliót költhetek autóra. Érdemes 10 éves dízelt venni ennyiért?
Címkék: vectra, carisma, opel, mitsubishi, dízel
Emlékeznek még tán, nem is olyan régen történt, hogy ellopták Robertó Honda CR-V-jét a házuk előtt, korán reggel, a térfigyelő kamera alól.
Címkék: accord, roberto, omm, vectra, autovasarlas
Átültem a vadiúj Vectrából a kilométer-számláló szerint agyonhasznált másikba.
Címkék: teszt, összehasonlítás, opel, vectra
A nyár derekán próbáltam a GM akkori újdonságát, a Saab 9-3 1.9TiD-t hatsebességes automatával. A rövid teszt meggyőző volt, már akkor tudtam, hogy a jó összeállítás nem csak a Saab sajátja lesz. És most itt a Vectra ugyanazzal a motorral és ugyanazzal az automatával. A Vectra katonás egyéniségéhez talán jobban is illik.
Eredendően béna autó dizájnját utólag lehetetlen feldobni, az ilyen próbálkozások általában szánalmas kudarccal végződnek. Feldobni csak olyat érdemes, ami eleve jó volt. A Mazda 6-ból például könnyed ecsetvonásokkal készíthettek sportos karosszériaváltozatot. Az új Vectra viszont eredendően béna, jellegzetes, de jellegzetesen kispolgári fazon, amitől tökéletesen idegen bárminemű sportosság.
Frontális és oldalsó ütközésvédelem | |||||
Gázolási rizikófaktor |
A Vectra korábbi két élete során akkora flottaautó-kedvenc volt, hogy középvezetőknek rendezett szakmai konferenciák után a résztvevők órákig keresték a parkolóban a rendszám alapján a sajátjukat, mire megtalálták. Jó eséllyel most is így lesz.
Ha kimondom azt a szót, Opel, először valahogy nem aszfaltszaggató kupékra, füstölő hátsó kerekekre és keresztbecsúszó kasztnikra asszociálok. Először jönnek ugye a varrógépek, majd a rendőrautók, csak ezek után kezdenek el homályos képek derengeni valami kellemes, a nyugatias kényelmet és a szájhagyomány szerinti megbízhatóságot ötvöző nyugodt hátradőlésről.
Az 1,8-as 122 lóerős motor dinamikusan gyorsította az autót, nem jaguár módjára, de legalább egy üldözött vadkan tempójával.
Címkék: opel, vectra, bemutató