Annyi minden szól mellette, hogy az állkapocsroppantó ásítás, amit kivált az emberből, nevetséges finnyáskodásnak tűnik.
Címkék: toyota, verso, 16, d4-d
Rossz, posztkommunista beidegződés vagy a kekeckedő póruljárása? És egy kis spoilerezés a flottáról.
A nők buknak rá, a gyerekek elférnek benne és apuka sem fogja gyűlölni – családi autó, ami nem szép, de így is lehet szeretni.
Azért kaptuk ezt a benzin és gáz üzemű Octaviát, hogy leteszteljük, milyen keveset fogyaszt, és milyen sokat lehet vele menni tankolás nélkül. Gyulavitéz spórolósan vezet, oda is adtuk neki.
Három hiba tűnt fel: nincs ESP-gomb, nincsenek kapaszkodók az utastérben, és ferdén áll a kormány. Mindháromra magyarázatot adott a Ford.
Sokan vágynak Volvóra, a C30 meg pláne izgalmas példány. De 1,6-os benzinessel?
Nem szép, és nem csúnya. Nem izgalmas, de nem is jellegtelen. Igazán nagy baj nincs vele, de őszintén szeretni is nehéz.
A Fiat kufferjába jobb pakolni, a Honda ölén jobb ringatózni. No de melyik kéne?
A két teljesen eltérő felépítésű, súlypontú autó gyakorlatilag egyformán viselkedik. Tapadnak az úthoz, fekszik a kanyart, nem hintáznak, de nem is pattognak.
Fiat Multipla 1.6
Címkék: 16, fiat, multipla, totalcar15