Váltás világos nézetre
-
cinquecento
„Egy igazi magyar autó... agyongányolt fos”
-
-
-
vectra b
24 éve ül ugyanabban az autóban
-
-
-
-
land cruiser
Afrika előtt beugrottak az Avalonba
-
black star speedway
Ford Mustang Mach 1 vs Mach-E // Villanyautózunk Fordokkal! – 4. rész
-
-
mustang
Használd a telefonod kulcsként!
-
-
-
-
-
villanyautózás
Ezért jó, ha egy villanyautónak nagy akkuja van
-
crossover
Villanyautót a népnek!
-
-
-
-
-
quattro
Online aukcióról, látatlanban
-
-
-
courier
Pár szerelő elvérzett rajta
-
-
multiair
Netes útmutató alapján vette
-
-
-
-
-
-
roadmovie
Roadmovie 26. Megjöttem, ez az én kocsim
Ebbe tényleg mindent beleraktak!
Erőmérő: Volvo XC90 T8 TWIN
Ugye nem az jut eszedbe egy Volvóról, hogy 5,6 másodperc alatt gyorsul 100-ra. Pedig ezt is tudja. Sőt, tulajdonképpen mindent tud: összkerekes, hétüléses, zöldrendszámos, légrugós. Ráaadásul közmondásosan biztonságos. Mit hozhatsz fel ellene? Hogy csak egy négyhengeres van az orrában. Igaz, azon kompresszor ÉS turbó is van.
Sokszor a gyorsulás az csak úgy lesz. Van egy kompresszoros, turbós benzinmotor. Elég erős lenne így is, de a zöldség miatt van egy 240 Nm-es villanymotor is, ami a hátsó kerekeket hajtja – így márkellő tapadás és vonóerő is lett, hogy 5,6 alatt gyorsuljon százra.
A belsőtér nagyon jó benyomást kelt. Persze most nem ezért jöttünk: a motor érdekel. Az egész erőátvitel minden, csak nem egyszerű. A két feltöltő, a sebességváltó, a külön elektromos hajtás kérdésessé teszi számomra a tizen-huszonéves korban a fenntarthatóságot, de most újszerű állapotában inkább élvezni kell. A méréskor a rengeteg biztonsági berendezés kikapcsolása igényli a legtöbb időt, de utána...
Ha tetszett, oszd meg, lájkold, kommenteld és jelentkezzetek autóitokkal a jelentkezési űrlap kitöltésével, akár korszerűbb összkerekes vagy/és elektromos autóval is,itt azt is meg tudjuk mérni, lájkoljátok a Totalcar.hu-t a Facebookon, kövessétek be Youtube-csatornánkat!
