Váltás világos nézetre

Teljes cikk

Jókor volt jó helyen!

2023.02.16. 16:15

Ez történik ha valaki early adopter, vagyis már egy hullám elején igyekszik pozícióban lenni, használni egy technológiát. Nem tudjuk, ez időközben miért változott a Mercedesnél, de biztos, hogy ez a technika elég jól sikerült. Szerencsére visszataláltak.

Röviden: kéne. Bővebben: már használtan is vannak alkalmasabb elektromosak a piacon, de egy elég tág felhasználási célra bőven megfelel. A munkába járás az a terület, amire ez pont megfelel, jellemzően 10-50 kilométeres ingázásra. A DC töltés hiánya miatt inkább az otthoni töltés jöhet szóba, ha ez is megvan, akkor megtaláltuk az ideális autót, és még a presztízs is begördül vele az udvarra.

Egy kieső autó helyére tudtuk behívni az utolsó pillanatban ezt a B250e-t, és nagyon nem bántuk meg. Van története, szelymes és úgy általában is...

A villanymotorral meghajtottuk a görgőket, és ismét elcsodálkoztunk az elektromos autók hangján.

Meglepő, hogy milyen gyorsan felpörög, vagyis váltás nélkül széles sebességtartományban gyorsul. Az életben ezt ismerjük, de a padon különösen szokatlan. Lássuk, mennyit tud!

Hozunk még érdekes autókat, de addig is kérlek ha tetszett, oszd meg, lájkold, kommenteld és jelentkezzetek autóitokkal a jelentkezési űrlap kitöltésével, akár korszerűbb összkerekes vagy/és elektromos autóval is, itt azt is meg tudjuk mérni, lájkoljátok a Totalcar.hu-t a Facebookon, kövessétek be Youtube-csatornánkat!

Korábbi epizódok:

Mérőpadon az új BMW M5: nem kicsit tért el a gyári értéktől
Nem ez az első eset, hogy a BMW-nél más számot adtak meg a teljesítményre, mint a valóság.
Nem várt FORDulat
Mit nem adtunk volna ennyi erőért 20 éve? Egy villanyautóval zárjuk sorozatunkat.