Váltás világos nézetre
-
égéstér
Dizájnerek testközelből
-
-
szentesi istván
Lemaradtál a V8-as Mesterkurzusról? Most megnézheted!
-
tuning autó
Miért életveszélyes a tuning autó
-
párizsi autószalon 2024
Könnyezünk, de letöröljük - TC Híradó 2024/10/19 [134.]
-
videó
Renault 5 – odavagyok.
-
becsületesnepper
Megint késik az a rohadt repülő
-
s350 cdi
Ganxsta Zolee és a tábornok
Volt MG, nincs MG, van MG
A Honda kooperációt követően egy korszerű, széles lökettérfogatot lefedő könnyű motort terveztek a Rovernél. Azt tudták, hogy kell a változó vezérlés és saját ötlet megvalósításával oldották meg a kérdést.
Már 1988-ban piacra került a K sorozatú motor: az 1,1 literestől az 1,8-asig minden készült egészen 2005-ig. Emlékszünk még az FSO Polonezre? Abba is került a Roverek, Caterhamek és Lotusok mellett. Az érdekes konstrukciós megoldásokról a videóban bővebben láthattok, mert talán képek nélkül el sem lehet magyarázni, milyen ötletek vannak benne.
A versenyháttér most nem nagyon került szóba, inkább a motor és az egyéb érdekességek. A design tetszetős, az állapota is gyakorlatilag makula nélküli. Sándor szereti ezt a gépet, látszik, milyen átéléssel mesél róla. Megértem!
- Mérőpadon az új BMW M5: nem kicsit tért el a gyári értéktől
- Nem ez az első eset, hogy a BMW-nél más számot adtak meg a teljesítményre, mint a valóság.
- Nem várt FORDulat
- Mit nem adtunk volna ennyi erőért 20 éve? Egy villanyautóval zárjuk sorozatunkat.
Hozunk még érdekes autókat, de addig is kérlek ha tetszett, oszd meg, lájkold, kommenteld és jelentkezzetek autóitokkal a jelentkezési űrlap kitöltésével, akár korszerűbb összkerekes vagy/és elektromos autóval is, itt azt is meg tudjuk mérni, lájkoljátok a Totalcar.hu-t a Facebookon, kövessétek be Youtube-csatornánkat!
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.